Quattro Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Japp. Ingen mer än jag som tycker hon är söt? Söt och söt... Inte var hon så speciell som jag hade trott åtminstone. Inte i min smak iaf... Funkar prima. Antagligen är du fjortis och emo och medlem på bilddagboken. För oss andra funkar det ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 /me doesnt like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 /me doesnt like. Nehepp Vad är det för fel på henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Nehepp Vad är det för fel på henne? Att hon anstränger sig för att vara så j*vla sexig. En snygg brud är bara så j*vla snygg! Hon behöver inte pressa in tuttarna i 4 storlekar för liten BH och ställa sig i gymnastposer för att vara sexig. Hon bara är det. Det är det som såna som Linda Rosing inte har fattat riktigt... :/ Redigerad 15 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 .. och som vanligt syns inte dina bilder. Vad tusan då. Så ja. Hon ser lite liten ut. Men ändå inte jätteliten. Antagligen är du fjortis och emo och medlem på bilddagboken. För oss andra funkar det ej. Att hon anstränger sig för att vara så j*vla sexig. En snygg brud är bara så j*vla snygg! Hon behöver inte pressa in tuttarna i 4 storlekar för liten BH och ställa sig i gymnastposer för att vara sexig. Hon bara är det. Det är det som såna som Linda Rosing inte har fattat riktigt... :/ Mjo, kunde inte sagt det bättre själv! "Uppvuxna" fjortisar är inget vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Vad tusan då. Så ja. Hon ser lite liten ut. Men ändå inte jätteliten. Hon var riktigt söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Vad tusan då. Mjo, kunde inte sagt det bättre själv! "Uppvuxna" fjortisar är inget vidare. Förtisar. Har jag hört. Fast den kvinnan Kicken postade var väll knappast 40+. Fast iofs så kan hon säkert lika väl vara 80+ bakom det där sminket. Redigerad 15 juni, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Förtisar. Har jag hört. Fast den kvinnan Kicken postade var väll knappast 40+. Fast iofs så kan hon säkert lika väl vara 80+ bakom det där sminket. Precis, märkte det när jag granskade bilderna närmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Otroligt söt tjej, Kebab! Något på G? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Otroligt söt tjej, Kebab! Något på G? Nej, som vanligt är det bara någon random bilddagboken-tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Nej, som vanligt är det bara någon random bilddagboken-tjej. Är det kanske värt och blii medlem där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Är det kanske värt och blii medlem där? Självklart! Alla är ju i din ålder med, grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Självklart! Alla är ju i din ålder med, grattis. Oh, synd att ja sitter på en handdator. Reggar mig imorgon. Laddar du upp bilder också eller sitter du bara och kåtar upp dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Laddar du upp bilder också eller sitter du bara och kåtar upp dig? Jag kåtar inte upp mig. Nej, jag har inga bilder än. Men har precis idag införskaffat en vettig telefon, så det blir kanske en bild eller två. Edit, snygga killar: Redigerad 15 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Edit, snygga killar: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/OKPCzLQWVDho.gif Wildboys. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Känns egentligen fel att lägga upp bilder på folk man känner men, men Hanna är så jävla söt., ser iofs rätt liten ut här, är ett år äldre än mig egentligen.. lite emo också kanske, men det är hon inte egentligen Redigerad 23 augusti, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Känns egentligen fel att lägga upp bilder på folk man känner men, men Hanna är så jävla söt., ser iofs rätt liten ut här, är ett år äldre än mig egentligen.. lite emo också kanske, men det är hon inte egentligen Inget fel alls på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Vadå, om hon hade haft stämpeln emo så hade hon varit ful som fan? Snygg i allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Känns egentligen fel att lägga upp bilder på folk man känner men, men Hanna är så jävla söt., ser iofs rätt liten ut här, är ett år äldre än mig egentligen.. lite emo också kanske, men det är hon inte egentligen Vilket skryt. Hon ser ju ut som vilken bajsfjortis som helst. Redigerad 15 januari, 2014 av Henkibojj Bild borttagen på begäran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts