Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Skulle jag inte precis kalla att håna mig. Skulle kalla det att du känner ett behov av att ingen ska få fel syn av dig. [Orelevant skitsnack]Jag tror jag absolut inte kunde bry mig mindre om någon på forumet tror att jag t.ex. är en 45 årig trucker som gillar 6-åringar och döingar. Om de vill tro så, sure. [Orelevant skitsnack] Känner i alla fall inte behovet av att behöva förklara precis allting om någon påstår något. Xemtoth har rätt, du är riktigt skön ibland. ;D

Ehum, det var du som drog upp det pysen. Glömde du vad du skrev i ditt förra inlägg månne?

"Jag tycker det är mer roligt att du anser att du måste försvara dig och förklara allting än att du försöker håna mig. : D"

Ingen ska få fel syn av mig? Det har aldrig handlat om mig. Det handlar om att du inte vågar inse att du är som alla andra överkåta tonåringar.

Folk vet vem jag är, och folk vet till viss del hur jag är som person. Detta är något du onekligen inte har snappat upp, och kommer antagligen inte göra det heller med ditt trångsynta tänkade.

Och snacka om vridet sinne. "Inget behov av att förklara allt". Vem var det som satt och snackade om Incest in i minsta detalj, ända bak till stenåldern, för att sen bli sönderägd. Säg inte saker du inte kan hålla.

Och ja, som Xemtoth säger är jag riktigt skön ibland. Men det ska aldrig du få uppleva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men det är bara på den bilden hon har så små ögonbryn. Skrev /flex eftersom jag har henne på MSN. :(

skribb: Visst är hon skitsnygg? :D

Hon är inte min typ. Men hon ser ut som en fjortis. Och fjortisar är indirekt min typ, av uppenbara och självklara skäl. She be hawt.

Eva_Longoria_Original_by_robertrobe_893162_0.jpg

Kobbe kräver, Kobbe får.

longoria20vj_893205_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor