Mordos Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Först "försvara sig", sen säger man att man inte bryr sig. Inte första gången man ser någon säga "Tror du jag bryr mig om vad du tycker?"...om man säger så. Tror du ska ta och läsa igenom vad jag skrev en gång till, du. Go on. Shoo shoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Skulle jag inte precis kalla att håna mig. Skulle kalla det att du känner ett behov av att ingen ska få fel syn av dig. [Orelevant skitsnack]Jag tror jag absolut inte kunde bry mig mindre om någon på forumet tror att jag t.ex. är en 45 årig trucker som gillar 6-åringar och döingar. Om de vill tro så, sure. [Orelevant skitsnack] Känner i alla fall inte behovet av att behöva förklara precis allting om någon påstår något. Xemtoth har rätt, du är riktigt skön ibland. ;D Ehum, det var du som drog upp det pysen. Glömde du vad du skrev i ditt förra inlägg månne? "Jag tycker det är mer roligt att du anser att du måste försvara dig och förklara allting än att du försöker håna mig. : D" Ingen ska få fel syn av mig? Det har aldrig handlat om mig. Det handlar om att du inte vågar inse att du är som alla andra överkåta tonåringar. Folk vet vem jag är, och folk vet till viss del hur jag är som person. Detta är något du onekligen inte har snappat upp, och kommer antagligen inte göra det heller med ditt trångsynta tänkade. Och snacka om vridet sinne. "Inget behov av att förklara allt". Vem var det som satt och snackade om Incest in i minsta detalj, ända bak till stenåldern, för att sen bli sönderägd. Säg inte saker du inte kan hålla. Och ja, som Xemtoth säger är jag riktigt skön ibland. Men det ska aldrig du få uppleva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Jo, men det är bara på den bilden hon har så små ögonbryn. Skrev /flex eftersom jag har henne på MSN. skribb: Visst är hon skitsnygg? Hon är inte min typ. Men hon ser ut som en fjortis. Och fjortisar är indirekt min typ, av uppenbara och självklara skäl. She be hawt. Kobbe kräver, Kobbe får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Srsly, wth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Srsly, wth! lols fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 lols fake? Förmodlingen shoopad ja, hittade den på 4chan =) Iofs kanske det är stötande material, men isf får mod ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Gillar denna typ av tjejer Gick på samma skola som henne innan . Hennes polare är mycket snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Gick på samma skola som henne innan . Hennes polare är mycket snyggare Åh nej, nu börjas det igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Förmodlingen shoopad ja, hittade den på 4chan =) Iofs kanske det är stötande material, men isf får mod ta bort den. En till, så ja, definitivt shoopad. http://img58.imageshack.us/img58/5972/1181439878509wd4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Ring ring ring ring ring ring ring banana phone ~ http://ww2.beffo.se/upload/pic~/qljo2gw8tb2u.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Ring ring ring ring ring ring ring banana phone ~ *bild* Ser ut som hon har lime-frukter som ögon, annars är hon snygg. Redigerad 12 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Ring ring ring ring ring ring ring banana phone ~ *BILDZOR* Kiwi eyes lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Ring ring ring ring ring ring ring banana phone ~ http://ww2.beffo.se/upload/pic~/qljo2gw8tb2u.PNG Aldrig bangat på bj därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Malla. Redigerad 12 juni, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Malla. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/thumbs/98mtplf1rose.jpg Beauty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Beauty. Fooooo sure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheSoof Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Han är fan söt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Han är fan söt alltså Vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Vem är det? Om jag inte ser fel så är det väl Jude Law. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Om jag inte ser fel så är det väl Jude Law. *Sitter och räknar på hur lång tid det kommer ta innan Kebab kommer och berättar om hur snygga kläder han hade i 'The Holiday'* Redigerad 12 juni, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts