Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Alltså, ni är så jävla fjantiga hela bunten. Ni kommer aldrig få erat första fyllestrul om ni sätter er standard så högt upp.

Det där behöver ju inte betyda att de skulle tacka nej IRL. Jag håller högre standard i den här tråden än IRL, här postas ju trots allt modeller osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där behöver ju inte betyda att de skulle tacka nej IRL. Jag håller högre standard i den här tråden än IRL, här postas ju trots allt modeller osv.

Huh? Högre standard här än IRL? Vad som är 'wankable' eller inte?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm... Precis... Har man inget att stoppa den i så spelar utseendet roll...

Jag kan förstå att standarden för sex är mycket lägre än standarden för en wank men still, ingen tjej är perfekt (inte ens porrstjärnor!) så varför försöka plocka ut varenda grej ni 'stör' er på t ex. tänder eller näsan eller ögonen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan förstå att standarden för sex är mycket lägre än standarden för en wank men still, ingen tjej är perfekt (inte ens porrstjärnor!) så varför försöka plocka ut varenda grej ni 'stör' er på t ex. tänder eller näsan eller ögonen..
Så att man i slutändan endast postar supertjejer så att man kan uppnå den ultimata jacken?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor