MyStiC Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Alltså, ni är så jävla fjantiga hela bunten. Ni kommer aldrig få erat första fyllestrul om ni sätter er standard så högt upp. . Ehm, så vadå? Jag ska säga att något är snyggt som jag inte tycker är snyggt / ser fint ut osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Alltså, ni är så jävla fjantiga hela bunten. Ni kommer aldrig få erat första fyllestrul om ni sätter er standard så högt upp. Det där behöver ju inte betyda att de skulle tacka nej IRL. Jag håller högre standard i den här tråden än IRL, här postas ju trots allt modeller osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Det där behöver ju inte betyda att de skulle tacka nej IRL. Jag håller högre standard i den här tråden än IRL, här postas ju trots allt modeller osv. Huh? Högre standard här än IRL? Vad som är 'wankable' eller inte? Redigerad 20 maj, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Huh? Högre standard här än IRL? Vad som är 'wankable' eller inte?Mm... Precis... Har man inget att stoppa den i så spelar utseendet roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Mm... Precis... Har man inget att stoppa den i så spelar utseendet roll... Jag kan förstå att standarden för sex är mycket lägre än standarden för en wank men still, ingen tjej är perfekt (inte ens porrstjärnor!) så varför försöka plocka ut varenda grej ni 'stör' er på t ex. tänder eller näsan eller ögonen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Jag kan förstå att standarden för sex är mycket lägre än standarden för en wank men still, ingen tjej är perfekt (inte ens porrstjärnor!) så varför försöka plocka ut varenda grej ni 'stör' er på t ex. tänder eller näsan eller ögonen..Så att man i slutändan endast postar supertjejer så att man kan uppnå den ultimata jacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Så att man i slutändan endast postar supertjejer så att man kan uppnå den ultimata jacken? Snarare att ens standard till slut blir så skev att man aldrig vill ha någon som inte är supermodell eller porrstjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Snarare att ens standard till slut blir så skev att man aldrig vill ha någon som inte är supermodell eller porrstjärna.Vad bläblä man får bli då Enligt mig så är denna en väldigt iögonfallande, men det gör säkert inte andra forumiter, så jag postar henne för att jävlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Vad bläblä man får bli då Enligt mig så är denna en väldigt iögonfallande, men det gör säkert inte andra forumiter, så jag postar henne för att jävlas. på henne. ------------------ www.snyggast.se/?6251210 Redigerad 20 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Gillar denna typ av tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Alltså, ni är så jävla fjantiga hela bunten. Ni kommer aldrig få erat första fyllestrul om ni sätter er standard så högt upp. Öhm... jag skojade, men... sure, man kan väl tolka det olika. Tydligen. ------------ Agent Sophie Neveu (Audrey Tautou). http://images.gfx.no/145/145676/iosslic34-300x200.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Skulle gärna ha sett hennes ögon, men vem tackar nej till fjortisar i underkläder? Second that. --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Rumpa och rygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Är det din tjej eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Perfected Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Är det din tjej eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Är det din tjej eller? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Ok, men röven var väl sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Rumpa och rygg Vem är dokusåpa-killen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vem är dokusåpa-killen? Jag vet inte vilka som är på bilden, fick den utav en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts