MyStiC Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Äh, hon är väll godkänd? Redigerad 11 maj, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Jag tyckte verkligen inte om henne heller. Instämmer, fattar inte varför så många tyckte hon var söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Instämmer, fattar inte varför så många tyckte hon var söt. Ensamheten har förvrängt deras sinnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Äh, hon är väll godkänd? Nja...njae...mjo...okej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Äh, hon är väll godkänd? Hon ser ut som han..äsch, vafan heter han..någon känd snubbe i alla fall..har tappat namnet.. Ser ut som en känd kille i ansiktet i alla fall! EDIT: JIMMY JANSSON Redigerad 12 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Jag tyckte verkligen inte om henne heller. Nej, skitful. Hon ser ju för fan ut som en 10-årig kille... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 ? :s *petar på brösten "PSCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH"* ops :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Så typiskt att folk kan hålla käften om saker och ting tills någon mer respekterad yttrar sig. Då kommer dom fram som små tomtenissar och ska hålla med om allt och inget. Så typiskt GTASajten. Redigerad 11 maj, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Så typiskt att folk hålla käften om saker och ting tills någon mer respekterad yttrar sig. Då kommer dom fram som små tomtenissar och ska hålla med om allt och inget. Så typiskt GTASajten. Hehe, förstod att någon skulle nämna det. Jag har då aldrig sagt att hon är fin. G'natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Äh, hon är väll godkänd? Säger bara två ord: Jimmy Jansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Säger bara två ord: Jimmy Jansson http://www.ecgermany.de/images/Fotos%20ESC%202007/Schweden/Jimmy%20Jansson.jpg Ohmygod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Så typiskt att folk kan hålla käften om saker och ting tills någon mer respekterad yttrar sig. Då kommer dom fram som små tomtenissar och ska hålla med om allt och inget. Så typiskt GTASajten. Naw, blev du 'lessen nu? Det är väl klart att om någon frågar så svarar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Naw, blev du 'lessen nu? Det är väl klart att om någon frågar så svarar man? Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Nä ...och ändå gjorde du det nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Naw, blev du 'lessen nu? Det är väl klart att om någon frågar så svarar man? Jo, det är klart. Det lite konstiga är bara att dammen brister för så många efter att just någon enskild mer respekterad medlem har svarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Jo, det är klart. Det lite konstiga är bara att dammen brister för så många efter att just någon enskild mer respekterad medlem har svarat. "Kan han skriva utan att Stell går till attack, så kan jag också." "Kan han skriva utan att Stell går till attack, så kan jag också." "Kan han skriva utan att Stell går till attack, så kan jag också." "Kan han skriva utan att Stell går till attack, så kan jag också." Och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Jo, det är klart. Det lite konstiga är bara att dammen brister för så många efter att just någon enskild mer respekterad medlem har svarat. Ja, jag menar innan så tyckte "alla" att hon var fin bara för att Lajnux tyckte det. Men när Kebab t.ex sa att hon inte var det så hoppade en massa andra fram och vågade säga att även de tyckte samma sak. Jag flummar säkert jättemycket just nu, dags att sova tror jag. Förlåt om ni inte fattade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 "Kan han skriva utan att Stell går till attack, så kan jag också." "Kan han skriva utan att Stell går till attack, så kan jag också." "Kan han skriva utan att Stell går till attack, så kan jag också." "Kan han skriva utan att Stell går till attack, så kan jag också." Och så vidare. Varför skulle Stell gå till attack bara för att man säger sin åsikt om en tjejs utseende...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Varför skulle Stell gå till attack bara för att man säger sin åsikt om en tjejs utseende...? Tog det som ett exempel. Folk sitter och vill skriva en sak, men vill inte vara den första som skriver det. Är trött nu, så det är möjligt att jag skriver massa strunt. G'natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Varför skulle Stell gå till attack bara för att man säger sin åsikt om en tjejs utseende...? Därför han hugger på allt och alla.. Och att han alltid har tendens att alltid få sin egen åskit att se rätt ut.. om man inte läser igenom vääääldigt noga.. Detta betyder att man har risk att bli dumförklarad om man har en åsikt.. Om man kritiserar stell ligger man risigt till, liksom.. det går inte.. Det enda sättet är att hålla käft. Det är skrämmande men sant. -- Den där tjejen - helt okej imo. SE DÄR, JAG HADE EN ÅSIKT! ._. Bara att barrikera upp.. Redigerad 11 maj, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts