Maimstream Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Såna där tjejer är ju svinfula Äh, mata dig till pastorn vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Hihi, jag förstod det alltså. Jag höll med dig Den där Siana däremot.. Tsss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Seriöst. Denna gossen är så hederligt vacker. clickety clickety clickety w00t! w00t! (ett tåg om ingen fattar) - Så smecker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ganska o-originell i för sig. Woh, gillar den där stilen. Vad kallas det egentligen? Har ju blivit rätt vanligt nu för tiden iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 (redigerad) Woh, gillar den där stilen. Vad kallas det egentligen? Har ju blivit rätt vanligt nu för tiden iaf. "Fashioncore"/emo/scene A.K.A camwhore Edit: Det är den nya "punkfjortis"-stilen alltså Redigerad 4 maj, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ganska o-originell i för sig. Vänta... Heter den där tjejen My?! I så fall går hon i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ganska o-originell i för sig. Ehm, den där bruden går i min grannklass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Hon går tydligen på många skolor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Vänta... Heter den där tjejen My?! I så fall går hon i min klass Ehm, den där bruden går i min grannklass! Ennu ett vilset par Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ganska o-originell i för sig. Hon... var det inte hon jag såg vid gatuhörnet här i går!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ganska o-originell i för sig. Hur hittade du bilder på min flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Det där såg ju typ ut som en Ebba Hultqvist Brunnette Version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ganska o-originell i för sig. Seriöst, ta bort bilden på min revisor! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Seriöst, ta bort bilden på min revisor! :'( Ahahahahahahaha Klockrent. Fan, jag kanske borde spunnit vidare på det istället. NMen det var såp kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Ganska o-originell i för sig. Men det där är ju jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Men det där är ju jag! Inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Inte kul. --- Konstigt att folk "känner igen henne". De ser ju likadana ut allihop "de där". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Gissa vem som är så söööt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Gissa vem som är så söööt! Det har han nog fått ifrån far sin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Gissa vem som är så söööt! HEY! Get off my boi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts