Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Ganska het kille

Det är tråkigt på fredagskvällar. Jag hänger knappt på forumet längre. Men nu har jag som sagt tråkigt. Varför inte dra igång en ännu en diskussion om hur jag tycker att en snygg kille ska se ut. Jag har i och för sig redan sagt att jag inte är så mycket för sånt där längre. Men nu har jag tråkigt. Så nu jädrar ska jag tjaffsa om något jag inte står för längre. För jag har tråkigt. Så jag lägger upp en bild här på en ful kille. För han är emo. Och jag vill tjaffsa, för jag har tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska het kille

HAHAHAHAHAHAHA!!!

Säker på att det är en han? Ser ut som en ful KÄRRING. Hade börjat garva på stan om jag sett honom (vet i och med att jag brukar fnittra så fort jag ser emosar).

Enda saken jag skulle vara rädd för med snubben är att ifall jag skulle hamna i slagsmål så skulle jag kunna spetsa min näve på det där halsbandet. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska het kille

Fy helvete vilken grymt ful jävel, ser ut som en padda med koppel

edit: Ska man se black metal ut så ska man iaf se ut som en riktig jävel, säger inte att han såg ut o vara black metal men fan var det wannabe emo skit-stil på det, aja:

Watain06PS12_875224_0.jpg

lr

1_875224_1.jpg

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy helvete vilken grymt ful jävel, ser ut som en padda med koppel

edit: Ska man se black metal ut så ska man iaf se ut som en riktig jävel, säger inte att han såg ut o vara black metal men fan var det wannabe emo skit-stil på det, aja:

http://www.sheol-magazine.com/festival/Watain06PS12.JPG

lr

http://static.twoday.net/oraclesyndicate/images/1.jpg

Du säger att en gullig kille är ful och kontrar med en "sån där". Dagens lol, ffs. :huh:

"Kasta inte sten i glashus".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du säger att en gullig kille är ful och kontrar med en "sån där". Dagens lol, ffs. :huh:

"Kasta inte sten i glashus".

Min poäng var att om man ska se ut så så ska man lägga ner lite tid på det, inte bara kladda dit något. Dessutom tycker alla olika, det är mina åsikter, ni kanske tycker det är fult, men jag tycker det är förbannat snyggt

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min poäng var att om man ska se ut så så ska man lägga ner lite tid på det, inte bara kladda dit något. Dessutom tycker alla olika, det är mina åsikter, ni kanske tycker det är fult, men jag tycker det är förbannat snyggt

Du är så jävla patetisk. Först anklagar du någon som klär sig på ett visst sätt, och sedan visar upp hur man "ska" se ut. Sedan säger du att alla tycker olika. Eh, jaha?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är så jävla patetisk. Först anklagar du någon som klär sig på ett visst sätt, och sedan visar upp hur man "ska" se ut. Sedan säger du att alla tycker olika. Eh, jaha?

Anklagar hur man SKA se ut? snarare hur jag tycker man ska se ut, alla väljer ju själv, men det är min åsikt hur jag tycker folk ska se ut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad säger att han har lagt ner mindre tid på det än dom som var på dina bilder?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tyckte jag, ja, vad vet jag, han kanske hade suttit i flera timmar på sin, men jag tyckte inte det såg ut som han lagt ner spec mkt tid

Han/hon (?) på din första bild verkade också bara ha smetat på lite corpsepaint och låtsas(?)blod på måfå, men det kanske bara är jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor