Vice. Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 I did Oh hon skulle inte vara kvinnoidealet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ganska het kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ganska het kille Han verkar ha spikhalsbandet för hårt spännt runt halsen. Får ju ingen luft stackarn, läpparna är helt blå(nästan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ganska het kille Glad att han inte bor här, hade skitit ner mig om jag såg honom på stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ganska het kille Det är tråkigt på fredagskvällar. Jag hänger knappt på forumet längre. Men nu har jag som sagt tråkigt. Varför inte dra igång en ännu en diskussion om hur jag tycker att en snygg kille ska se ut. Jag har i och för sig redan sagt att jag inte är så mycket för sånt där längre. Men nu har jag tråkigt. Så nu jädrar ska jag tjaffsa om något jag inte står för längre. För jag har tråkigt. Så jag lägger upp en bild här på en ful kille. För han är emo. Och jag vill tjaffsa, för jag har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Glad att han inte bor här, hade skitit ner mig om jag såg honom på stan Hahaha, du kan ju alltid kolla in honom på http://goolim.bilddagboken.se/ Notera hur han stavar/skriver "hemma hos jennys toa" t.ex. @ Kebab: Tror du jag är seriös dumhuvud! Redigerad 20 april, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ganska het kille HAHAHAHAHAHAHA!!! Säker på att det är en han? Ser ut som en ful KÄRRING. Hade börjat garva på stan om jag sett honom (vet i och med att jag brukar fnittra så fort jag ser emosar). Enda saken jag skulle vara rädd för med snubben är att ifall jag skulle hamna i slagsmål så skulle jag kunna spetsa min näve på det där halsbandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag gillar Desperate Housewives! Ja, jag har kollat på det några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Ganska het kille Fy helvete vilken grymt ful jävel, ser ut som en padda med koppel edit: Ska man se black metal ut så ska man iaf se ut som en riktig jävel, säger inte att han såg ut o vara black metal men fan var det wannabe emo skit-stil på det, aja: lr Redigerad 20 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Fy helvete vilken grymt ful jävel, ser ut som en padda med koppel edit: Ska man se black metal ut så ska man iaf se ut som en riktig jävel, säger inte att han såg ut o vara black metal men fan var det wannabe emo skit-stil på det, aja: lr Det var ju snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 @Xemtoth: Det där kallar jag fult. Att folk säger att emo's är extrema i sitt utseende kan jag inte förstår när det finns sånt där folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 @Xemtoth: Det där kallar jag fult. Att folk säger att emo's är extrema i sitt utseende kan jag inte förstår när det finns sånt där folk. De där klär sig oftast inte like extremt till vardags. Sen är det ju självklart...emo's är ju fan överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Fy helvete vilken grymt ful jävel, ser ut som en padda med koppel edit: Ska man se black metal ut så ska man iaf se ut som en riktig jävel, säger inte att han såg ut o vara black metal men fan var det wannabe emo skit-stil på det, aja: http://www.sheol-magazine.com/festival/Watain06PS12.JPG lr http://static.twoday.net/oraclesyndicate/images/1.jpg Du säger att en gullig kille är ful och kontrar med en "sån där". Dagens lol, ffs. "Kasta inte sten i glashus". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Du säger att en gullig kille är ful och kontrar med en "sån där". Dagens lol, ffs. "Kasta inte sten i glashus". Min poäng var att om man ska se ut så så ska man lägga ner lite tid på det, inte bara kladda dit något. Dessutom tycker alla olika, det är mina åsikter, ni kanske tycker det är fult, men jag tycker det är förbannat snyggt Redigerad 21 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Min poäng var att om man ska se ut så så ska man lägga ner lite tid på det, inte bara kladda dit något. Dessutom tycker alla olika, det är mina åsikter, ni kanske tycker det är fult, men jag tycker det är förbannat snyggt Du är så jävla patetisk. Först anklagar du någon som klär sig på ett visst sätt, och sedan visar upp hur man "ska" se ut. Sedan säger du att alla tycker olika. Eh, jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Du är så jävla patetisk. Först anklagar du någon som klär sig på ett visst sätt, och sedan visar upp hur man "ska" se ut. Sedan säger du att alla tycker olika. Eh, jaha? Anklagar hur man SKA se ut? snarare hur jag tycker man ska se ut, alla väljer ju själv, men det är min åsikt hur jag tycker folk ska se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Min poäng var att om man ska se ut så så ska man lägga ner lite tid på det, inte bara kladda dit något. Dessutom tycker alla olika, det är mina åsikter, ni kanske tycker det är fult, men jag tycker det är förbannat snyggt Och vad säger att han har lagt ner mindre tid på det än dom som var på dina bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Och vad säger att han har lagt ner mindre tid på det än dom som var på dina bilder? Det tyckte jag, ja, vad vet jag, han kanske hade suttit i flera timmar på sin, men jag tyckte inte det såg ut som han lagt ner spec mkt tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Det tyckte jag, ja, vad vet jag, han kanske hade suttit i flera timmar på sin, men jag tyckte inte det såg ut som han lagt ner spec mkt tid Han/hon (?) på din första bild verkade också bara ha smetat på lite corpsepaint och låtsas(?)blod på måfå, men det kanske bara är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts