ZcruweN Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Spelas Utav: Jaleel White Inte rasist men... efternamnet får mig att skratta litesmått edit: förbannade särskrivning Redigerad 15 april, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tjej? Kille? http://img160.imageshack.us/img160/8216/1176553948971uf8.jpg ... think again! Shemale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tjej? Kille? ... think again! Shemale Uschdå. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tjej? Kille? ... think again! Shemale FO....FO RAEL? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tjej? Kille? ... think again! Shemale Nu blir jag lite rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Tjej? Kille? http://img160.imageshack.us/img160/8216/1176553948971uf8.jpg ... think again! Shemale Du gjorde misstaget att avslöja att hon/han va shemale på en gång. Du skulle bara visat bilden och sedan sagt att det var en shemale när människor sagt att hon/han var snygg. ---------- Jag kan ju ärligt säga att första gången jag såg henne/honom så tyckte jag att hon/han var attraktiv då jag bara såg ansiktet. Hon/han hade ganska fina bröst också. EDIT: Förresten, är det samma tjej som du skickade bild på? Redigerad 15 april, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tjej? Kille? ... think again! Shemale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Du gjorde misstaget att avslöja att hon/han va shemale på en gång. Du skulle bara visat bilden och sedan sagt att det var en shemale när människor sagt att hon/han var snygg. ---------- Jag kan ju ärligt säga att första gången jag såg henne/honom så tyckte jag att hon/han var attraktiv då jag bara såg ansiktet. Hon/han hade ganska fina bröst också. EDIT: Förresten, är det samma tjej som du skickade bild på? Bra idé där. Får tänka på till nästa gång. Ja, det är samma brud. FO....FO RAEL? :'( Yes. Nu blir jag lite rädd Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tjej? Kille? http://img160.imageshack.us/img160/8216/1176553948971uf8.jpg ... think again! Shemale Han/hon ser ganska bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tjej? Kille? ... think again! Shemale Mig hade du lurat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Han ser väl ganska bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 *bild* Han ser väl ganska bra ut Ja faktiskt. Och han sjunger bra också, även om det låter som en flicka. Tokio Hotel är en bra grupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Ja faktiskt. Och han sjunger bra också, även om det låter som en flicka. Tokio Hotel är en bra grupp Japp skulle jag va gay skulle jag ha han inlåst i min källare och gå ne och besöka han nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) http://www.osobnosti.cz/img/userpics_big/2/25763.jpg Han ser väl ganska bra ut Där ser han iof inte ut som en tjej längre Redigerad 16 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Där ser han iof inte ut som en tjej längre Tror inte det är samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Tror inte det är samma person. Jag sov 2 timmar inatt Men du har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Jag sov 2 timmar inatt Men du har rätt Jag tror inte jag sov så mycket heller. Få se, om man lägger sig tre? Hmm. Ja inte mer än fyra timmar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Han ser väl ganska bra ut Bill Kaulan eller nåt sånt va? I'd hit it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Japp skulle jag va gay skulle jag ha han inlåst i min källare och gå ne och besöka han nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Räcker det inte med att du är nummer ett för mig? Redigerad 16 april, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts