Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag är tråkig och provocerar för att det är roligt.

Korrigerade lite också.

-------------

Det är inte bra för en 13-årig tjej att ha sex med en ganska mycket äldre (Jag gissar på att du är runt 20) kille. Tjejer som är så unga får antagligen bestående men då de ofta inte riktigt vet vad de gör. En 13-åring kan vara väldigt utvecklad fysiskt, men den psykiska utvecklingen tar längre tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, att vara emot VÅLDTÄKT är att vara politiskt korrekt.

Du som knarkar ska väl bara hålla käften om (att till punkt och pricka följa) lagar. Påstår du att det är stor skillnad mellan en 13-åring och en 15-åring... ? Faktisk VÅLDTÄKT har det aldrig varit frågan om. Jag skulle möjligen kunna engarera mig i "sexuellt utnyttjande av minderårig", eftersom den termen också avser renodlat samlag (där samtycke ingivs från båda parter), inte klokt med andra ord... snälla, jag är ingen skurk.

Korrigerade lite också.

-------------

Det är inte bra för en 13-årig tjej att ha sex med en ganska mycket äldre (Jag gissar på att du är runt 20) kille. Tjejer som är så unga får antagligen bestående men då de ofta inte riktigt vet vad de gör. En 13-åring kan vara väldigt utvecklad fysiskt, men den psykiska utvecklingen tar längre tid.

Jag är 18 år just nu. Jag skulle nog aldrig får för mig att förstöra en flickas liv, det är inte riktigt min grej. Jag ska bli psykolog ju för fan! Märkligt är väl ändå att man inte får göra något man är fysiskt kapabel till. Om en tjej är sexuellt mogen får hon väl göra vad fan hon vill med sin kropp? Jag kommer inte direkt droga ner någon och våldföra mig eller så.

Jag föreslår att diskussionen fortsätter via PM, då det börjar lukta lite offtopic.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor