Zack Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag är tråkig och provocerar för att det är roligt. Korrigerade lite också. ------------- Det är inte bra för en 13-årig tjej att ha sex med en ganska mycket äldre (Jag gissar på att du är runt 20) kille. Tjejer som är så unga får antagligen bestående men då de ofta inte riktigt vet vad de gör. En 13-åring kan vara väldigt utvecklad fysiskt, men den psykiska utvecklingen tar längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Ja, att vara emot VÅLDTÄKT är att vara politiskt korrekt. Du som knarkar ska väl bara hålla käften om (att till punkt och pricka följa) lagar. Påstår du att det är stor skillnad mellan en 13-åring och en 15-åring... ? Faktisk VÅLDTÄKT har det aldrig varit frågan om. Jag skulle möjligen kunna engarera mig i "sexuellt utnyttjande av minderårig", eftersom den termen också avser renodlat samlag (där samtycke ingivs från båda parter), inte klokt med andra ord... snälla, jag är ingen skurk. Korrigerade lite också. ------------- Det är inte bra för en 13-årig tjej att ha sex med en ganska mycket äldre (Jag gissar på att du är runt 20) kille. Tjejer som är så unga får antagligen bestående men då de ofta inte riktigt vet vad de gör. En 13-åring kan vara väldigt utvecklad fysiskt, men den psykiska utvecklingen tar längre tid. Jag är 18 år just nu. Jag skulle nog aldrig får för mig att förstöra en flickas liv, det är inte riktigt min grej. Jag ska bli psykolog ju för fan! Märkligt är väl ändå att man inte får göra något man är fysiskt kapabel till. Om en tjej är sexuellt mogen får hon väl göra vad fan hon vill med sin kropp? Jag kommer inte direkt droga ner någon och våldföra mig eller så. Jag föreslår att diskussionen fortsätter via PM, då det börjar lukta lite offtopic. Redigerad 11 april, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Bara jag som tycker Spam_snuten är het http://img339.imageshack.us/img339/6809/dscn3811zq8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Bara jag som tycker Spam_snuten är het ] Japp, som tur är. :'( Redigerad 13 april, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Japp, som tur är. :'( Tala för dig själv du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Bara jag som tycker Spam_snuten är het Är du helt säker på att det inte fanns någon mindre bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Är du helt säker på att det inte fanns någon mindre bild? Den förminskas sen när den har laddat klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Den förminskas sen när den har laddat klart. Tala för dig själv du Men ingen är hetare än Eudorospluttenuttegnutteluttitutten med det lilla knullruffset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Tala för dig själv du Men ingen är hetare än Eudorospluttenuttegnutteluttitutten med det lilla knullruffset Jag har fortfarande men sen Kebab yttrade dom där orden... "Hej knullrufs " :'( Redigerad 13 april, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag har fortfarande men sen Kebab yttrade dom där orden... "Hej knullrufs " :'( Fast vi två vet ju att det igentligen är så att du har lite otur med näsan, bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Fast vi två vet ju att det igentligen är så att du har lite otur med näsan, bara. Jag fattar fortfarande inte vad det är du menar med min näsa... Aja, sluta gå Offtopic nu. Jag skäller ut dig på MSN istället. > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Criss Angel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Han ser väl ganska bra ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Han ser väl ganska bra ut? Såå skön grabb det där! Vad heter han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) http://i178.photobucket.com/albums/w278/Ca..._/Stewwwwie.jpg Han ser väl ganska bra ut? Åhh, det är ju han! Han var med i en Tv-serie som jag kollade på förrut. Namn på både honom och serien önskas. Redigerad 14 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Såå skön grabb det där! Vad heter han? Urkel. Älskar det Southpark-avsnittet när Kyle och Stan drar fram sina jättetuffa Terrance&Filip-sovsäckar. Och Cartman plockar fram sin, som har Urkel-motiv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Namn: Steve Urkel Spelas Utav: Jaleel White Serie: Family Matthers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Bara jag som tycker Spam_snuten är het http://img339.imageshack.us/img339/6809/dscn3811zq8.jpg Av den bilden att dömma ser han ganska välskapt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Av den bilden att dömma ser han ganska välskapt ut.Frågan är ju varför Balle-Vall har en bild på Spam_snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Frågan är ju varför Balle-Vall har en bild på Spam_snuten För att snuten lag upp den i "bild på dig själv" och balle ville antagligen ha lite kul här. Redigerad 15 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts