I lol Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 naaaw... Och.. Ashley Olsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Ja, man måste vara 18 för att få rösta. Duuuh, nu snackar jag om KalleR's val. Där är det han som bestämmer reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Tidningar skriver ju alltid sanningen Jo, det gör dem. Alltid, jämt, ständigt! När en tidning anger källa så brukar det oftast stämma. Hur ser du det? DOm har ju 4 lager smink? I previously blogged about Mary-Kate Olsen being anorexic. But now, the New York Post reports (via Wizbang) that Mary-Kate Olsen entered rehab for cocaine addition, not anorexia. She checked into the Cirque Lodge, a rehab clinic in Utah. The National Enquirer and the Star will both have the story this week. Vart i helvet är världen på väg? Jag röstar för livstid, alternativt massmord på sånna där. Blev du tappad som liten eller vad? Alla tycker inte likadant. Och tur är väl det, för då skulle alla killar springa efter din brud. Sluta klaga vafan och njut av mångfalden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 I previously blogged about Mary-Kate Olsen being anorexic. But now, the New York Post reports (via Wizbang) that Mary-Kate Olsen entered rehab for cocaine addition, not anorexia. She checked into the Cirque Lodge, a rehab clinic in Utah. The National Enquirer and the Star will both have the story this week. Det svarade inte på min fråga. Jag undrar hur du kan se på den bilden att dom har snortat kokain? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Kiera Knightley är otroligt snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Det svarade inte på min fråga. Jag undrar hur du kan se på den bilden att dom har snortat kokain? Det är klart att jag inte kan det. Däremot är de så äckligt smala att man inte kan tro annat om dem. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Jessica Biel istheshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Klarar inte av henne efter Chainsaw Massacre.. Efterblivna slynor som alltid ska förstöra en bra skräckfilm pga. att dom ska va så jävla urblåst korkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Blev du tappad som liten eller vad? Alla tycker inte likadant. Och tur är väl det, för då skulle alla killar springa efter din brud. Sluta klaga vafan och njut av mångfalden! Frågan är om det är jag, eller dom där sjukt äkliga jävlarna som blivit tabbade. Det är inte jag som spökar ut mig och ser allmänt skabbig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Frågan är om det är jag, eller dom där sjukt äkliga jävlarna som blivit tabbade. Det är inte jag som spökar ut mig och ser allmänt skabbig ut. Du är exakt som jag var förut. Men nu har jag vuxit upp och har lärt mig respektera hur folk klär sig eller vad dom gillar. Om du nu hatar dom så mycket, varför ens bry sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Snälla någon, sluta med EMO snacket nu, förstör inte denna topicen med EMO snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Snälla någon, sluta med EMO snacket nu, förstör inte denna topicen med EMO snack. Nu är det inte EMO, nu är det folk som klär sig lite anorlunda och har anorlunda smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Nu är det inte EMO, nu är det folk som klär sig lite anorlunda och har anorlunda smak. Ah, my bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Frågan är om det är jag, eller dom där sjukt äkliga jävlarna som blivit tabbade. Det är inte jag som spökar ut mig och ser allmänt skabbig ut. Mja, då varken du eller "de" är fakta personifierad så är det varken du eller de som är tabbade. Det jag försöker säga är att allt grundas på åsikter. Det vore sjukt att ens påstå att en själv är den enda som har rätt klädstil eller vad det nu kan handla om. VaXXoR vet vad han pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Nämen . Det stämde med verkligheten . Redigerad 7 oktober, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Mmmmmmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Mmmmmmmmmm Hilary Duff eller Hillary Duf? Låel. Snygg är hon iaf. Men, njea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Hilary Duff eller Hillary Duf? Låel. Snygg är hon iaf. Men, njea Ja, Hon är en mycket varcker kvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Mmmmmmmmmm Usch. Skådisar som blev kända när dom var 5 eller något. Me dont like those Men.. Min och Elin Grindemyr .. Dom är fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Jag vill ha: http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/04290000-04299999/120x120/4298463.jpg Nämen . Det stämde med verkligheten . Oj, din tjej är verkligen lik en som gick ut nian här förra året. Eller kanske hennes syrra som går i åttan nu Redigerad 27 oktober, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts