Valle-Ball Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Har en gammal Ps2:a (stor), chippad, har aldrig krånglat och kommer aldrigatt göra det, min kompis däremot har lyckat sabba tre st. stora ps2:or, så min är väl unik antar jag och jag ser absolut ingen charm med den lilla, om man sitter låmgt ifrån den och handkontrollsladden är spänd och nån trampar på den så åker skiten ner i backen, tack vet jag gamla stora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag köpte min när den precis kom ut. Efter några månader så chippade jag och det fungerade perfa men efter några år började chippet krångla och alla chippade spel slutade fungera en efter en :'( . Jag lämnade in den för reperation för chippet men dom sa att min ps2 var för gammal *sad*. Nu väntar jag på att ps3an ska komma så köper jag en chippad från början . Du får blåsa tills ps3an kommer tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 min är väl unik antar jag Jag har också en stor, dock ej chippad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts