LunCh Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag funderar på att köpa ett nytt PS2. Jag har haft mitt ungefär sen det släpptes. Nu har det börjat krångla och orkar inte läsa en del skivor om man inte plockar isär det och blåser i det nästa varje gång man ska spela. Dom nya ps2erna är ju mindre och har inbyggd nätvärksadappter Jag behöver lite råd, om jag ska ha kvar mitt gammla och köra det till det rassar eller köpa ett nytt och slippa krångel Vad tycker ni att jag ska göra? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Om du gillar ps2 spelen så ska du absolut köpa ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Om du planerar att köpa PS3:an, så är det bara slöseri att köpa en ny PS2:a då PS3:an kan spela alla PS2-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Som jag tycker så ska du leva med att blåsa på ditt ps2 tills ps3 kommer. Men det är ju bara vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Om du planerar att köpa PS3:an, så är det bara slöseri att köpa en ny PS2:a då PS3:an kan spela alla PS2-spel. Nja det lär jag inte köpa på ett bra tag, inte föräns priset har gått ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 En PS2:a kostar så lite nu för tiden, så om du inte planera att köpa PS3 inom den närmaste tiden borde du slå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Köp PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Köp den slimmade PS2:an såklart! Jag har den och älskar den! Liten, snygg, tyst fläkt, inbyggd nätverksadapter. Finns dåklart andra fördelar med den jämfört med den stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Okej.. Men minnes kort från den stora modellen passar i den nya versionen va? Värkar som om dom har slutat göra dom Stora PS2 erna så det får bli ett litet om det blir något Tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Okej.. Men minnes kort från den stora modellen passar i den nya versionen va? Värkar som om dom har slutat göra dom Stora PS2 erna så det får bli ett litet om det blir något Tack för alla svar Ja, det gör dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag ser ingen anledning till att du inte ska köpa den nya, PStwo (PS2=gammal och stor, eller Playstation 2 i allmänhet. PStwo=ny och slimmad.). PS3 blir svindyr och det dröjer innan den bli humant prissatt. Dessutom finns det ju olika handkontroller, har PS2 en vanlig handkontroll medan PStwo har dualshock 2? Jag har bara PSP så jag vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag har ett stort PS2 typ köpte det när det var nytt, varje gång man ska spela ett spel måste det typ ladda i ett år innan det går igång... Lite antikt med ett stort PS2, dom stora säljs väl inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Köp ett nytt, jag har ett, krånglar aldrig. Finns väl för tusenlappen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Dom nya är så j*vla små KÖP!KÖP!KÖP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Gör som jag, jag lämnade in mitt för lagning, men Toys R Uss gjorde av med mitt PS2 så jag fick en sprillans ny slim ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Köp ett nytt, jag har ett, krånglar aldrig. Finns väl för tusenlappen nu? Jap var och kollade på elgiganten 974kr, fen inte mycket pengar ändå. Får bli ett nytt, dom små versionerna är så sötta Åter igen tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jap var och kollade på elgiganten 974kr, fen inte mycket pengar ändå. Får bli ett nytt, dom små versionerna är så sötta Åter igen tack för alla svar Det är du som ska tacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Det är du som ska tacka Det var precis det han gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Det var precis det han gjorde? Jak skämtade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jak skämtade HAHAHHAHAHA HAHaHHAHAHAh Hahahahhaha Hahahahh HAHa Hah Ha H .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts