Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jaaa, äntligen Nåt av mina klipp som platsade? Varför så frågvis? Vänta och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Får väl göra det, ändå bara ca 20-30 minuter kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nej, lägg upp den här. Det är onödigt med en ny topic Men om jag lägger upp den här så kommer mindre folk att se den What ever om det är onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Snart två timmar, du sa ca 1,5 vill se vill se vill se vill se vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Snart två timmar, du sa ca 1,5 vill se vill se vill se vill se vill se Han rendar han rendar han rendar han rendar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) .nAAAAJS Blir det xvid, divx... måste ju tanka nåt bra prog fö att se filmen med, lika bra att tanka VLC direkt då kom jag på EDIT: Kom ju på att han måste ladda upp den nånstans, det tar ju sin lilla tid... bara hoppas att han sitter på 100/100 Redigerad 6 november, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Härligt att den är uppe snart. Jag tycker ni ska göra en ny tråd för releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 .nAAAAJS Blir det xvid, divx... måste ju tanka nåt bra prog fö att se filmen med, lika bra att tanka VLC direkt då kom jag på EDIT: Kom ju på att han måste ladda upp den nånstans, det tar ju sin lilla tid... bara hoppas att han sitter på 100/100 Snarare 8/0.25mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Snarare 8/0.25mbit Jag har 24mb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Härligt att den är uppe snart. Jag tycker ni ska göra en ny tråd för releasen. Kul att någon tycker som jag Den är klar nu Btw, laddar upp den nu har skapat en ny tråd om den om ni tittar längre upp Redigerad 6 november, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Finns det nån länk till tidigare filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kan ta och ladda up dom på youtube Hittade en http://youtube.com/watch?v=zf_-4eRm20E Här är första kolla och njut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Ursäkta att jag drar upp tråden men såg precis filmen. Redegeringen var rätt kass och när jag hörde musiken tänkte jag bara "åh nej, inte den här igen" men flera stunts var tunga. Tackleberrys båtstunt var nog höjdpunkten i filmen, kreativt. Av alla tre Community Vids skulle jag nog säga att den här var sämst. 6/10 -------------- Skulle gärna vilja starta ett fjärde projekt med VC stunts. Någon som skulle hänga på? Redigerad 22 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Skulle gärna vilja starta ett fjärde projekt med VC stunts. Någon som skulle hänga på? Det tror jag nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag hade iden med att göra en VC community vid en gång, men ingen hakade på. Skulle nog kunna delta om det skulle försökas pånytt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ursäkta att jag drar upp tråden men såg precis filmen. Redegeringen var rätt kass och när jag hörde musiken tänkte jag bara "åh nej, inte den här igen" men flera stunts var tunga. Tackleberrys båtstunt var nog höjdpunkten i filmen, kreativt. Av alla tre Community Vids skulle jag nog säga att den här var sämst. 6/10 -------------- Skulle gärna vilja starta ett fjärde projekt med VC stunts. Någon som skulle hänga på? Jag är med Skapa en ny topic om den i Vc delen. Kul att se dig Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jo visst, problemet är bara att min stora hårddisk är pajj så jag har c.a 800MB plats på datorn. Jag skulle inte kunna redigera/leda projektet även om jag gärna vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jo visst, problemet är bara att min stora hårddisk är pajj så jag har c.a 800MB plats på datorn. Jag skulle inte kunna redigera/leda projektet även om jag gärna vill. I värsta fall så kan jag Redigera....jag har lärt mig en del sedan den här filmen. Men det vore förståss bättre om Östis kunde göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Om ni vill så skulle jag kunna ta hand om det... Men jag e ju inte här så ofta, så om ni ser någe fel på att jag skulle ta hand om de så ärre bara och säga till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Om ni vill så skulle jag kunna ta hand om det... Men jag e ju inte här så ofta, så om ni ser någe fel på att jag skulle ta hand om de så ärre bara och säga till Kör bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts