Jump to content

Gtasajten Comunity vid 3

Share

Recommended Posts

• Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

.nAAAAJS

Blir det xvid, divx... måste ju tanka nåt bra prog fö att se filmen med, lika bra att tanka VLC direkt då kom jag på :D

EDIT: Kom ju på att han måste ladda upp den nånstans, det tar ju sin lilla tid... bara hoppas att han sitter på 100/100

Redigerad av DimpZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.nAAAAJS

Blir det xvid, divx... måste ju tanka nåt bra prog fö att se filmen med, lika bra att tanka VLC direkt då kom jag på :lol:

EDIT: Kom ju på att han måste ladda upp den nånstans, det tar ju sin lilla tid... bara hoppas att han sitter på 100/100

Snarare 8/0.25mbit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Ursäkta att jag drar upp tråden men såg precis filmen.

Redegeringen var rätt kass och när jag hörde musiken tänkte jag bara "åh nej, inte den här igen" men flera stunts var tunga. Tackleberrys båtstunt var nog höjdpunkten i filmen, kreativt. :lol: Av alla tre Community Vids skulle jag nog säga att den här var sämst.

6/10

--------------

Skulle gärna vilja starta ett fjärde projekt med VC stunts. Någon som skulle hänga på?

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta att jag drar upp tråden men såg precis filmen.

Redegeringen var rätt kass och när jag hörde musiken tänkte jag bara "åh nej, inte den här igen" men flera stunts var tunga. Tackleberrys båtstunt var nog höjdpunkten i filmen, kreativt. :lol: Av alla tre Community Vids skulle jag nog säga att den här var sämst.

6/10

--------------

Skulle gärna vilja starta ett fjärde projekt med VC stunts. Någon som skulle hänga på?

Jag är med :o Skapa en ny topic om den i Vc delen.

Kul att se dig Östis :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo visst, problemet är bara att min stora hårddisk är pajj så jag har c.a 800MB plats på datorn. Jag skulle inte kunna redigera/leda projektet även om jag gärna vill. :lol:

I värsta fall så kan jag Redigera....jag har lärt mig en del sedan den här filmen. :o

Men det vore förståss bättre om Östis kunde göra det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor