antepanteboy Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Okej DimpZ, Har du någon font eller ska jag välja en åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Det är nog bäst om han får välja slälv så att han inte blir missnöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 *Skryt*då är det tur att ni har mig *skryt* Kan du stunta? =O APB: Du får nog göra om hela redigeringen, Eftersom det har kommit en (två?) till nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Kan du stunta? =O APB: Du får nog göra om hela redigeringen, Eftersom det har kommit en (två?) till nu Mjo..Förra redigeringen blev ändå inte så bra , Hur går det med introt btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Mjo..Förra redigeringen blev ändå inte så bra , Hur går det med introt btw? Jag har inte en chans i helvete att ens börja innan jag vet vilka som är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ska jag välje en Font åt dig DimpZ eller? Hojta bara till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Ska försöka hitta nån som jag gillar, har varit lite AFK ^^ Så det var nån replay som dög? EDIT: Hittade en som får duga, bara stora bokstäver, men ändå.. http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2942 Redigerad 1 november, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ska försöka hitta nån som jag gillar, har varit lite AFK ^^ Så det var nån replay som dög? EDIT: Hittade en som får duga, bara stora bokstäver, men ändå.. http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2942 Jag tyckte att dom flesta replays var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Nice nice, kommer inte ihåg nåt av dom, så det får väl bli en överraskning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Kan knappt vänta till måndag Edit:Om det inte blir lite förseningar Redigerad 2 november, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Färdigredigerad redan på måndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Färdigredigerad redan på måndag? Om jag inte läste fel så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Var kan man hitta de tidigare filmerna? Är inte så kass på vegas själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Kan ta och ladda up dom på youtube Hittade en http://youtube.com/watch?v=zf_-4eRm20E Här är första kolla och njut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Blir det något av det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Blir det något av det här? Jorå. Den blir nog klar. Innan veckans slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Blir det något av det här? Självklart, Vi jobbar för fullt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Filmen blir klar om ca 1,5 timme, Gör en topic då och lägger upp den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Filmen blir klar om ca 1,5 timme, Gör en topic då och lägger upp den där Nej, lägg upp den här. Det är onödigt med en ny topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jaaa, äntligen Nåt av mina klipp som platsade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts