C_J Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Du är så sen. MSN really is the shit. Men hej, Martin-123 och C_J. Jag behöver era fonter och sparfiler. PM'a dom eller skicka på MSN. ----- Min har du sparfil har du väl sen förra filmen? Edit:Har skickat min font nu Redigerad 30 oktober, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Min har du sparfil har du väl sen förra filmen? Edit:Har skickat min font nu Nej, Jag har gjort några filmer sedan dess så jag har inte kvar din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Min har du sparfil har du väl sen förra filmen? Edit:Har skickat min font nu Vore bra om du skickade din Font till mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Vore bra om du skickade din Font till mig med Den kommer.... Edit:Nu har du den Redigerad 30 oktober, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Behöver fortfarande din sparfil C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Vicke...Någon sa att ditt SA inte funkade...Sant eller? Redigerad 30 oktober, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Falskt. Jag kan spela. Har bara inte gjort det Däremot har jag 0.1 så spawners och diverse trainers funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jasså, SAfilm på G... kommer ihåg tiden när man stuntade i SA som mest, det var ju skoj som fan.. kanske man tar upp karriären som stuntare igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jasså, SAfilm på G... kommer ihåg tiden när man stuntade i SA som mest, det var ju skoj som fan.. kanske man tar upp karriären som stuntare igen Då får du snabba dig lite. APB börjar nog redigera ganska snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vafan har AntjePjanteBjoy i tanken? Vi har haft nio dagar på oss. Varför är det så jävla brottomt? Och dessutom blir det ingen bra community video om det är 4 stunts från en 5 från en och 7 från en t.ex Det borde vara fler personer med och sen blir filmen längre, med två/tre stunts per pers. Jag orkar fan inte trycket av er fast-mainia. Slow down or i'll frown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jasså, SAfilm på G... kommer ihåg tiden när man stuntade i SA som mest, det var ju skoj som fan.. kanske man tar upp karriären som stuntare igen Japp...jag har börjat redigera nu...men än är det inte försent att Joina. Om Du stuntarutavbarahelvette idag och jag får klippen i morgon eller på torstag så blir det fint Vafan har AntjePjanteBjoy i tanken? Vi har haft nio dagar på oss. Varför är det så jävla brottomt? Och dessutom blir det ingen bra community video om det är 4 stunts från en 5 från en och 7 från en t.ex Det borde vara fler personer med och sen blir filmen längre, med två/tre stunts per pers. Jag orkar fan inte trycket av er fast-mainia. Slow down or i'll frown! Okej..Förlåt men det är så att alla har lämnat in stuntsen utom du och Tackelberry. Men om vi ska sätte en deadline så Säger vi väl senast fredag, Och som jag sa på MSN så behöver det ju inte vara några dödande bra stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Japp...jag har börjat redigera nu...men än är det inte försent att Joina. Om Du stuntarutavbarahelvette idag och jag får klippen i morgon eller på torstag så blir det fint Okej..Förlåt men det är så att alla har lämnat in stuntsen utom du och Tackelberry. Men om vi ska sätte en deadline så Säger vi väl senast fredag, Och som jag sa på MSN så behöver det ju inte vara några dödande bra stunts Then im out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Then im out! Men när tycker du att deadline passar bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Then im out! Säg en deadline då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Tycker det är lite för få deltagare först och främst. Iaf en till skulle kunna vara med. Sedan måste man ta åtanke om att vissa personer kanske har andra saker att göra. Men jag vet inte. Vi kan väll jobba med den över helgen också då? Måndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Tycker det är lite för få deltagare först och främst. Iaf en till skulle kunna vara med. Sedan måste man ta åtanke om att vissa personer kanske har andra saker att göra. Men jag vet inte. Vi kan väll jobba med den över helgen också då? Måndag? Done Lets set the deadline on monday Btw. Så om jag inte har fel så är det 6 st´anmälda..Det är väl inte för få? Redigerad 31 oktober, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Synd att jag inte såg tråden tidigare, och att det var så bråttom.. Hinner inte göra nåt nu, så det frå bli till nästa film, om det skulle bli en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Men kalla det för ett colabb då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Synd att jag inte såg tråden tidigare, och att det var så bråttom.. Hinner inte göra nåt nu, så det frå bli till nästa film, om det skulle bli en sån Är ju till på måndag så du kanske hinner några stunts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Synd att jag inte såg tråden tidigare, och att det var så bråttom.. Hinner inte göra nåt nu, så det frå bli till nästa film, om det skulle bli en sån Det behöver det ju inte vara några dödande bra stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts