antepanteboy Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Ja som titteln säger, Jag tycker att det var kul med dom 2 första Comunity filmerna...så Ja jag tycker allt att vi klämmer in med en 3:a också Jag är ganska hyffsad i Vegas men jag tycker ändå att någon kan redigera introt och någon outrot. Och kom ihåg, skicka reps Annmälda Antepanteboy (Kallar mig Theonly_one i filmen:P) VickeX Godfather (Har hand om Introt) C_J DimpZ Tackelberry Redigerad 31 oktober, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hehe. Tänk att jag precis tänkte på en communityvideo. Jo. Jag är med iaf. Och sen borde vi rösta fram forumets bästa editor i en poll och sen tvingar vi honnom att editera filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Tackelberry oufcource Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Tackelberry oufcource Jo men han har säkert saker att göra och han är inte här så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Aja skit samma Jag kan ta allt i värsta fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) De som behärskar Vegas bäst från forumet är Marklund, tackleberry och Östis. Alla de har ju dock lämnat (mer eller mindre). Vilka som är medlemmar som stuntar osv. vet jag inte, vet heller inte hur bra de är men något säger mig att det inte kommer bli folk nog att kalla det en "community vid". Varför inte sattsa på att bli 3-5 stycken sådär och collaba(collaboration'a) göra en film tillsammans alltså? ...bara ett förslag. Redigerad 22 oktober, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Sätt upp mig på listan, men tror inte det går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Sätt upp mig på listan, men tror inte det går! Okej...men varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Okej...men varför tror du det? 1. Din signatur är för stor! 2. 3. Ska spela lite nu. Jag kommer att bidraga med 5 stunts iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 1. Din signatur är för stor! Vet. Hur förmiskar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Okej...men varför tror du det? Kommer nog vara med, men kommer inte ha så många stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag skulle gärna vilja fixa musiken. Välja musik. Om det passar ihop med hur stunten läggs upp. Vi får se med vem det blir som editarH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag kan hjälpa att redigera, om jag hinner tanka Vegas. Har inte installerat det sen min krasch. Men... Kan lägga upp en film på nån film jag gjort om ni tvekar på mig, men jag tkr inte jag är särskilt dålig. Inte andra som sett mina filmer heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag kan säga såhär: jag har inte San Andreas på dator eller är speciellt duktig på att stunta men jag är grym på att klippa. Jag ställer alltså gärna upp, ni fixar sekvenserna och ger dem till mig så kan jag fixa resten, åtminstonde introt för det är jag riktigt bra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag kan vara med om mina reps funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Trevligt att folk vill hjälpa till Edit @ Samuelszon: Om du vill göra introt så ska det vara att Godfather lägger ner, alltså inte orkar göra det. Men då får du ändå fortsätta på hans ide. För den äger ^^ Redigerad 23 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag kan hjälpa att redigera, om jag hinner tanka Vegas. Har inte installerat det sen min krasch. Men... Kan lägga upp en film på nån film jag gjort om ni tvekar på mig, men jag tkr inte jag är särskilt dålig. Inte andra som sett mina filmer heller! Hehe du kan få ta outrot...Jag har redan paxat för Main och Godfather har Introt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Hehe du kan få ta outrot...Jag har redan paxat för Main och Godfather har Introt Jag och Godfather har rätt bra ideer och tror att vi kan få till någonting bra intro och outro. Och vi vill gärna ha bra editering innan. Så testa editera vanliga trista klipp och träna på dem medans vi väntar in folk som ska vara med och deras klipp. Har en ide till outrolåt. Will Smith - Gettin' Jiggy With it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag giller era Ideer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag giller era Ideer Bra. Då kanske du kan gilla en ide om att inte "kalla dig" Andreas i filmen utan någonting annat. Alla andra har ju nicknames. Och ett vanligt namn skulle inte passa in... 'pAnteZ kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts