Andy Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Http://www.grandtheftauto.fr/downloads/c10...62,bws-pack.php Till er som inte sätt den, tycker det är en riktigt rolig moped att köra i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Är det nån handling.cfg med den då? Och nej jag har inte kvar san andreas men skulle vara kul och veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andy Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Yes, handling.cfg finns med & även 3 olika modeller att välja mellan. Den jag använder, mhr.. så blir det lite "gasres" ibörjan.. inte alls mycket men det är en riktigt bra handling. mopeden maxar väl 210 eller nåt skulle jag tippa på Men den är riktigt lätt att köra med Lite OT: Vet du nån bra Ghostrider mod? Skulle vilja ha en VERKLIG en.... Thx på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Bra om länken funkar oxå Redigerad 26 oktober, 2006 av ZinteX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Det går om man tar bort dom 2 http som kommer när man klickar på länken (men varning franska är ett knepigt språk ;D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts