samool Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Är det nån som vet säkert att GTA: Vice City kommer till PC, annars blir jag inte glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Om det inte kommer till pc är det många som inte blir glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Ingen vet... inget är bestämt... Läs den här topicen för mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Dom tjänar mer på att släppa den till PC än dom gör på att släppa den till PS2 så jag tror den kommer till PC.......men den kommer till PS2 först sen tar det nog upp till 4 månader tills att den kommer på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Dom tjänar mer på att släppa den till PC än dom gör på att släppa den till PS2 så jag tror den kommer till PC.......men den kommer till PS2 först sen tar det nog upp till 4 månader tills att den kommer på PC Jag tror faktiskt dom tjänar mer på att släppa det till PS2... Piratkopiering existerar ju knapp där... alla går och köper spelet i affären... Kollar man däremot på PC så skulle jag bara tippa på att 70-90% bränner spelet eller laddar ner det från internet... sura fakta men så e det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 Jag tror faktiskt dom tjänar mer på att släppa det till PS2... Piratkopiering existerar ju knapp där... alla går och köper spelet i affären... Kollar man däremot på PC så skulle jag bara tippa på att 70-90% bränner spelet eller laddar ner det från internet... sura fakta men så e det Man kan inte bränna ps2 eller psXskivor... jag har testat... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 Man kan inte bränna ps2 eller psXskivor... jag har testat... Man måste ha ett speciellt program för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 Det är nog lite överdrivet att 70-90% bränner......och förresten går det att bränna PS2 skivor....det är ganska enkelt faktiskt bara man har det där programet.....känner en som har det men vet ej vad det heter <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 Ja men GTA3 är ju en DVD-skiva, då måste man väl ha DVD-brännare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 Man kan visst bränna både psx o Ps2 skivor...det är bara att man måste ha ett specielt chip i din konsoll som gör att du kan läsa av skivorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 hmmmmmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 hmmmmmmmmm Sluta spama din deghjärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Sluta spama din deghjärna! kan inte Hultan kicka rått-fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik2 Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Om det inte kommer på PC förlorar de en massa spelare (jag till exempel) och får dessutom kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Om det inte kommer på PC förlorar de en massa spelare (jag till exempel) och får dessutom kritik. Mjo, men om man tänker på ett annat sätt.... Portningen från GTA: VC till PC kanske tar ett halvt år. Då kanske det är bättre att de får starta med GTA4 så det blir klart ett halvt år tidigare? Men jag orkar inte stå ut tills dess så jag föredrar nog ett halvt års jobb på GTA: VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 (redigerad) Jag tror förståss dom tjänar mer på Ps2 lirarna Redigerad 7 november, 2002 av Bob the dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Det är ju en fördel med Ps2 att man slipper vänta men jag skulle inte förvåna mig om det skulle bli försenat fast jag har förbokat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts