Jump to content

Polisens nya motorcyklar.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, där var det skillnad. Men de flesta jag sett ser faktiskt ut som de Oscarw_89 postade.

Den han la upp bild på är en EuroCopter EC-145 (tror jag, är dock säker på att

det är EuroCopter).

De ska nog ersätta samtliga av polisens äldre helikoptrar (Bell 206 Long Ranger).

Den nya är mycket snyggare dessutom! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag tycker de e nå bra investering.

Mc snutarna e riktigt grymma, polaren anordnade bankörning förut, bjöd in en hojsnut han körde med packväskskrap runt banan. De hade förmodligen hunnit ikapp vilken bil som helst med de gamla hojarna omde inte var helt tomt på vägen. Kör själv hoj å hade aldrig i mitt liv ens övervägt å stanna för en polisbil, de har inte en chans hade ja däremot sett en hoj i spegeln hade jag stannat på fläcken trots att min e betydligt snabbare både raktfram å i svängarna.

De kommer inte förändra något med de nya hojarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den han la upp bild på är en EuroCopter EC-145 (tror jag, är dock säker på att

det är EuroCopter).

De ska nog ersätta samtliga av polisens äldre helikoptrar (Bell 206 Long Ranger).

Den nya är mycket snyggare dessutom! :wacko:

Här har vi någon som kan helikoprarna :P. Aldrig personligen instresserat mig i polisens helikopterverkasmhet.

Vet inte om jag tycker de e nå bra investering.

Mc snutarna e riktigt grymma, polaren anordnade bankörning förut, bjöd in en hojsnut han körde med packväskskrap runt banan. De hade förmodligen hunnit ikapp vilken bil som helst med de gamla hojarna omde inte var helt tomt på vägen. Kör själv hoj å hade aldrig i mitt liv ens övervägt å stanna för en polisbil, de har inte en chans hade ja däremot sett en hoj i spegeln hade jag stannat på fläcken trots att min e betydligt snabbare både raktfram å i svängarna.

De kommer inte förändra något med de nya hojarna!

Hej. :P

Tror inte att det är farten som är hela grejen med nya hojjarna. De nya har - som redan nämts - bättre komfort, inbyggt utrystning, nytt sirénljud samt även bättre blåljus som blir starkare ju snabbare man kör. Den har även högre ruta än föregångarna, det bla. pga. att polisen ska höra sin radio bättre.

Men min personliga favorit är deras BMW K 1200 RS. Deras antagligen sportigaste polismc som dessutom är värd att klassas som en MC, inte lika stor som en smart.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor