firrren Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Finns det någo man kan ställa in för att inte moppar och motorcyklar/crossar ska dra iväg åt ett håll när man kör/drar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Dra åt ett håll? Framåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
firrren Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Drar åt vänster håll när man ska köra iväg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Drar åt vänster håll när man ska köra iväg.. Jasså? Bara motorcyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Om du har en joypad(typ tvspels dosa?) i så måste du kanske dra ut den,var så för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Om du har en joypad(typ tvspels dosa?) i så måste du kanske dra ut den,var så för mig) Haha, ja det minns jag. Jag spelade NFSU med en joypad förr. Den drog åt vänster hela tiden, var ganska bra i drift, men annars var det bara irriterande. Redigerad 22 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Men det låter ju konstigt att bara motorcyklar drar åt sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Hatar de, när man ska dra upp på bakhjulen så drar motorcykeln åt höger hela tiden, as drygt.. va ju lika på vice city.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts