n00dles Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Ganska skön Ganska? Det var astufft Så kan man också uttrycka det ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Vars hittar man den modden? Skulle dom inte göra nåt sånt till SA med? Btw: Riktigt skön film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Tack så mycket, riktigt roligt att höra att ni gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Tack så mycket, riktigt roligt att höra att ni gillar den. Har för mig att du sa att den förra ni gjorde (till gta sa) var den sista? -- Sjukt bra! 9/10 Redigerad 29 oktober, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Har för mig att du sa att den förra ni gjorde (till gta sa) var den sista? -- Sjukt bra! 9/10 Har aldrig sagt att någon skulle bli den sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tack så mycket, riktigt roligt att höra att ni gillar den. Gilla? Jag mer än gillade den..Hur blev du så bra egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Gilla? Jag mer än gillade den..Hur blev du så bra egentligen? Jag gillar inte att skryta, tänker inte säga att jag är bra. Men om du vill bli bra kan jag råda dig att registrera dig och bli aktiv på gtastunting.com. Det är första steget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag gillar inte att skryta, tänker inte säga att jag är bra. Men om du vill bli bra kan jag råda dig att registrera dig och bli aktiv på gtastunting.com. Det är första steget. Är redan registrerad med en post på samvetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ericko_gta Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Hejhej jag e ny här och tja... jag såg den filmmen och blev JÄTTE imponerad (önska jag kunde dessa stunt ) iaf den var JÄTTE bra fortsätt med det grabbar :o//Jag kan bara ladda in 2 min :S sedan står det att den e slut:S Redigerad 30 oktober, 2006 av ericko_gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hejhej jag e ny här och tja... jag såg den filmmen och blev JÄTTE imponerad (önska jag kunde dessa stunt ) iaf den var JÄTTE bra fortsätt med det grabbar //Jag kan bara ladda in 2 min :S sedan står det att den e slut:S Välkommen hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Oh jefflar vad nice stunts, editeringen var också nice. Däremot så var musiken inte min typ. Även dålig musikövergång i slutet. Men skitnajs annars, jeffligt nice!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Tackleberrys stunt som han gjorde mellan 04:43 och 04:48 är det snyggaste stunten jag har sett. Riktigt bra jobbat Tackleberry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Vet inte om jag kommentera på GTAS men den e jädra najs Galna stunts, galen editing och bra musik! Tycker vi borde göra en WH-TMS collab igen nån gång btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag säger som "henkibojj". Jag satt med öppen mun nästan hela tiden och förstog inte ens att sådana stunts var möjliga. Har också försökt och börja stunta men är inte så bra, men herregud, jag undrar om ens GTA-skaparna visste att man kunde göra sådana stunts som dom gör, tror att dom killarna säkert är några av världens bästa stuntare i världen men det är ju inte säkert men när man kollar på filmen så törs man nog säga det. Betyg: 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts