antepanteboy Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hej! Ville bara länka TMS nya stunfilm Bamboocha, Själv blev jag helt förälskad i den...Tamefan det bästa som gjorts i Amerikansk historia :'( Bamboocha Aja....mitt betyg: Redigering 10\10 :'( Stunts 10\10 Musik 10\10 (bästa jag hört) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Riktigt,riktigt bra! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Riktigt,riktigt bra! :'( Jag vet hur du känner dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Riktigt, riktigt, riktigt jävla bra! En klar tia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Asså..stunten som utförs här...jag visste inte ens att dom var utförbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Herrejävlars gudars skymning så jäkla asläcker förbannad film!!!! Jag satt med öppen mun de första fyra och en halv minuterna. Absolut sagolika hopp, de tio första visste jag inte ens att det var möjligt. Den här filmen har fått mig att undra om GTA-seriens miljöskapare verkligen inte ska övergå till BMX/Snowboard/Skatingspel istället. Det här ...är... sagolikt. Mitt ansikte var förvridet i nån min som skulle kunna liknas vid "åååh, så underbart!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Åhh...fy vilken lust jag fick att stunta i VC nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) När vi ändå är inne på Stunting så hade jag och Qouad tankt att colabba i VC...någon som har lust att joina? Redigerad 22 oktober, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Fen vilken film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Går den att ladda ner i bättre format någonstans? Eller, jag vet att det finns, men man måste ju vara medlem för att kunna läsa trådarna på GTAstunting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Lite länkar: Download links: MP4 - 109mb, high quality - Megaupload MP4 - 109mb, high quality - Filefactory (VLC player needed, download it here: http://www.videolan.org/) MP4 - 75mb, medium quality - TGA MP4 - 75mb, medium quality - Filefactory MP4 - 75mb, medium quality - FileFront (VLC player needed, download it here: http://www.videolan.org/) WMV - 93mb, medium/low quality (not recommended) Streaming - Youtube *kopierat från Tackleberrys topic på gtastunting* Sjukt bra film, kanske den bästa filmen som gjort i VC, någonsin. Redigerad 22 oktober, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Sjukt bra film, kanske den bästa filmen som gjort i VC, någonsin. Det räcker inte...jag tycker att det är det bästa som någonsin gjorts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Gillar inte stuntfilmer där man ställer fram en massa bilar osv. för att försöka om och om igen för att få ett snyggt stunt, det ska komma när man bara kör och lite spontant. Sen tycker jag inte heller att editeringen var något extra, men klart bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nå vad säger ni? någon som har lust att colabba? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nå vad säger ni? någon som har lust att colabba? Skapa en egen tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Skapa en egen tråd. As you wish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Fy fan va bra! Den andra låten var riktigt skön också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ganska skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ganska skön Ganska? Det var astufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Durka Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Helt sjuka stunt (Men det är ju inte bara GTA VC) 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts