Charger Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Tja, Har läst här ett par år. Gnäll faan inte på stavning el liknande! Till min fråga (lr snarare bön): Ja får stor stryk varenda gång jag jag provar uppdraget med plastfabriken. Vafan ska ja gö? Går in å skjuter allt som rör sig + de där jäkla maskinerna men har inte en chans å klara uppdraget? Hjälp e tacksamt välkommet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Tja, Har läst här ett par år. Gnäll faan inte på stavning el liknande! Till min fråga (lr snarare bön): Ja får stor stryk varenda gång jag jag provar uppdraget med plastfabriken. Vafan ska ja gö? Går in å skjuter allt som rör sig + de där jäkla maskinerna men har inte en chans å klara uppdraget? Hjälp e tacksamt välkommet! Alltså, vart i uppdraget dör du? Om du dör direkt när du kommer in så skaffa dig ett bättre vapen och armor. Om du förlorar skitmycket liv när du kommer in så prova att skjuta dem men t.ex. Sniper från ett längre avstånd så att de första vakterna inte träffar dig. Jag hade också problem med det uppdraget först. Men det gäller bara att försöka om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calle jonsson Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Var inte så länge sen jag spelade det uppgraget men jag kommer ändå inte ihåg alla detaljer. Var inga större problem så jag gjorde det nog bara en gång. I inomhus-strider brukar jag ofta ha smg (tycker den laddar snabbare än ex m4 plus attman rör sig snabbare) eller så har jag shotgun den (vanliga) och bara går och matar. Se till att ha skyddsväst och mycket ammo. Om jag inte minns fel gjorde jag så här. Gick in i huset pepprade de närmsta gubbarna tog skydd bakom några stora grejer hyllor ellr nåt på vänstersidan bytte till bazooka och sköt sönder maskinerna plus några gubbar till på köpet, Sedan tillbaks till smg eller m4 och tog resten av gubbarna. Har för mig att det kommer några till utifrån med bil men är inte säker. Vet tyvärr inte riktigt om det är rätt uppdrag jag tänker på. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Skriv fullclip och använd m4/ak då. och MP-5:a är bättre än SMG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calle jonsson Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Skriv fullclip och använd m4/ak då. och MP-5:a är bättre än SMG. Oj! det var ju mp5:an jag menade! (Fuska är väl inget kul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Oj! det var ju mp5:an jag menade! (Fuska är väl inget kul) Har du klarat ut spelet UTAN fusk? Fuska 1 gång är spelar väl ingen roll om du har redan fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag tycker att fusk ska göras när man är oseriös och bara leker. Annars tycker jag att det längsta jag kan gå med att fuska är walkthroughs. Charger: Det är ingen fara, vi bits inte. De flesta iaf. Om man säger vad man vill (som du gjort) och om man inte svär onödigt mycket (det har inte du gjort) och om man visar lite artighet och uppskattning så kommer man långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Har du klarat ut spelet UTAN fusk? Fuska 1 gång är spelar väl ingen roll om du har redan fuskat. Orka fuska. Fuska gör man när man har klarat spelet till 100% och börjar tröttna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Har du klarat ut spelet UTAN fusk? Jag har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Har du klarat ut spelet UTAN fusk? Eh, vad menar du? Tror du inte någon har klarat det utan fusk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Tja, Har läst här ett par år. Gnäll faan inte på stavning el liknande! Till min fråga (lr snarare bön): Ja får stor stryk varenda gång jag jag provar uppdraget med plastfabriken. Vafan ska ja gö? Går in å skjuter allt som rör sig + de där jäkla maskinerna men har inte en chans å klara uppdraget? Hjälp e tacksamt välkommet! Se till att ha fullt I både liv och armor. Ett bra val av vapen är pumpshotgunet eller spas, andvänd dom för inomhusstrider, för övrigt så är MP5 bra. Om det verkligen är nödfall andvänd Desert Eagle pistolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calle jonsson Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Har du klarat ut spelet UTAN fusk? Fuska 1 gång är spelar väl ingen roll om du har redan fuskat. Jag klarade "storyn" igår utan fusk. Har dock bara klarat 60-70 % så det finns egentligen mycket kvar att göra typ races, köpa hus mm. Men nu tänker jag börja leka lite på mitt eget sätt. Har bla ändrat data för NRG500:an så att den får högre toppfart, högre acceleration ochmindre massa/vikt. Ska även ändra Desert Eaglen som jag inte gillat riktigt så att den passar mig. Mer skada, högre eldhastighet o räckvidd, större magasinkapacitet mm. Tacka vet jag revolvern från Vice City. Den hade den där goa Dirty Harry känslan. Gott ljud och gubbarna kastades omkull med ett välriktat skott! Go ahead punk, make my day... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Använd ingången till lokalen som skydd. ta en å en. döda alla innan du ger dig på maskinerna... tror det står en snubbe med en spas på andra våningen. sikta in dig på han först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Charger Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Grymt!! Äntligen gick de!! Tack för tips!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 I inomhus-strider brukar jag ofta ha smg (tycker den laddar snabbare än ex m4 plus attman rör sig snabbare) eller så har jag shotgun den (vanliga) och bara går och matar. Se till att ha skyddsväst och mycket ammo. Om man spelar på PS2 är det inga problem med o ladda om med M4, det är bara o snabbbyta till nästa vapen o sen till baka (snabbt som fan trycker man L2 R2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts