SlewME Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hahaha, du är bara en liten sympatisör. Vadå rycka klumpigt? Ska polisen behöva ha läkare med sig som berättar hur man får och inte får dra bort en person för att "skada" deras armar? Är en person så jävla dum, och inte släpper så klart att man drar så svetten lackar. Inte fan tar du hänsyn till om någon får ont i sin arm, när personen vägrar att släppa. Det är självförvållat. Dom som höll kvar personerna som polisen drog i gjorde mer skada än poliserna själva. Jävla anarkistjävlar. Får sån lust att vara på plats och bara sparka ner en hel drös, när dom är så jävla idiotiska och uppkäftiga. Skönt att veta att det finns vettigt folk kvar i det här landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Skönt att veta att det finns vettigt folk kvar i det här landet. Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Skönt att veta att det finns vettigt folk kvar i det här landet. Ja, om StellHell var polis, hade de verkligen fått smaka på övervåld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Ja, om StellHell var polis, hade de verkligen fått smaka på övervåld. Om vi ignorerade den sista meningen om att sparka skiten ur folk. Men att bura in hela bunten skulle jag inte ha något emot. Anarkister ska sitta inburade De är som vilda djur vetu, skiter i totalt allt. Redigerad 22 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hahaha, du är bara en liten sympatisör. Vadå rycka klumpigt? Ska polisen behöva ha läkare med sig som berättar hur man får och inte får dra bort en person för att "skada" deras armar? Är en person så jävla dum, och inte släpper så klart att man drar så svetten lackar. Inte fan tar du hänsyn till om någon får ont i sin arm, när personen vägrar att släppa. Det är självförvållat. Dom som höll kvar personerna som polisen drog i gjorde mer skada än poliserna själva. Jävla anarkistjävlar. Får sån lust att vara på plats och bara sparka ner en hel drös, när dom är så jävla idiotiska och uppkäftiga. Håller helt med, får en sån jävla hatkänsla när jag ser detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Håller helt med, får en sån jävla hatkänsla när jag ser detta. Det får vi alla Nej men helt ärligt. Man ryser av välbehag när man får höra dom böla och skrika. Dom tror verkligen på sig själv när dom säger att polisen har fel och dom har rätt. Patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jodå, polisen har rätt. Men inte fan vill jag sparka på demonstranterna, och jag ryser verkligen inte av välbehag av att höra dom skrika och böla.. Fan tar det åt er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jodå, polisen har rätt. Men inte fan vill jag sparka på demonstranterna, och jag ryser verkligen inte av välbehag av att höra dom skrika och böla.. Fan tar det åt er? Men ser du inte hur sjukt dumma i huvudet och störande dem är? Det är sånna personer man skulle kunna slå ihjäl utan att få dåligt samvete. Anarkistfittor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Coola ni är som kan hata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Coola ni är som kan hata. Fan vad cool du är som är så annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Fan vad cool du är som är så annorlunda. Fördjävla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Nancy hade ett gulligt ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Tyckte det var oerhört komiskt när det inte var så många kvar och de "knuffade" bort dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Coola ni är som kan hata. Håll käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Håll käft. Den här filmen gjorde dig verkligen arg, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Håll käft. Varför detta eldfängda enmeningsspam, idiot? Redigerad 22 oktober, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Varför detta eldfängda enmeningsspamande, idiot? Kommer från rätt person Hopper för all del att du var ironisk, idiot? Redigerad 22 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Efter att ha sett Del 2 av det och hennes intervju så vart jag helt ställd...angrepp? dom sa ju själva att släppa era dumma jävla fjantar! Redigerad 22 oktober, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts