Jump to content

Polis- ingripande mot strejk

Jacker
 Share

Recommended Posts

Hahaha, du är bara en liten sympatisör.

Vadå rycka klumpigt? Ska polisen behöva ha läkare med sig som berättar hur man får och inte får dra bort en person för att "skada" deras armar?

Är en person så jävla dum, och inte släpper så klart att man drar så svetten lackar. Inte fan tar du hänsyn till om någon får ont i sin arm, när personen vägrar att släppa. Det är självförvållat. Dom som höll kvar personerna som polisen drog i gjorde mer skada än poliserna själva.

Jävla anarkistjävlar. Får sån lust att vara på plats och bara sparka ner en hel drös, när dom är så jävla idiotiska och uppkäftiga.

Skönt att veta att det finns vettigt folk kvar i det här landet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, om StellHell var polis, hade de verkligen fått smaka på övervåld. ^_^

Om vi ignorerade den sista meningen om att sparka skiten ur folk. Men att bura in hela bunten skulle jag inte ha något emot. Anarkister ska sitta inburade :D

De är som vilda djur vetu, skiter i totalt allt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, du är bara en liten sympatisör.

Vadå rycka klumpigt? Ska polisen behöva ha läkare med sig som berättar hur man får och inte får dra bort en person för att "skada" deras armar?

Är en person så jävla dum, och inte släpper så klart att man drar så svetten lackar. Inte fan tar du hänsyn till om någon får ont i sin arm, när personen vägrar att släppa. Det är självförvållat. Dom som höll kvar personerna som polisen drog i gjorde mer skada än poliserna själva.

Jävla anarkistjävlar. Får sån lust att vara på plats och bara sparka ner en hel drös, när dom är så jävla idiotiska och uppkäftiga.

Håller helt med, får en sån jävla hatkänsla när jag ser detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, polisen har rätt.

Men inte fan vill jag sparka på demonstranterna, och jag ryser verkligen inte av välbehag av att höra dom skrika och böla.. Fan tar det åt er?

Men ser du inte hur sjukt dumma i huvudet och störande dem är? Det är sånna personer man skulle kunna slå ihjäl utan att få dåligt samvete. Anarkistfittor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor