felshoe Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag svär ofta, och jag tycker inte det är något fel med det. Det var en period för typ tre år sedan, när jag var hemma hos en kompis, så kom min kompis låtsasfarsa fram och sa typ "Jag har en likadan kompis som du, som svär i varenda jävla mening och det låter så jevla fult tillslut, så tagga ner lite med svordomarna", Sen dess har jag tänkt på vad jag säger lite från och till, men jag svär fortfarande mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Samma här. Men däremot så har jag svårt för lite grövre svordomar såsom könsord och liknande. Använder de väldigt, väldigt sällan själv, och ogillar när andra gör det. Det är mest "fan, jävlar, helvete" som gäller för min del. Wõrd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Det är okej, men svär inte själv. Svor första gången jag körde GTA 1, sen nästa gång i högstadiet när mina vänner retade mig Sen efter började jag svära, men ska sluta nu. Bara fult med svordomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Mjo jag brukar svära jag med. Dock inte hela tiden. Burkar hålla ett fint språk, vilket är bra. Fast brukar inte prata fult språk. T.ex att kalla andra "kukhuven". Redigerad 22 oktober, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Svor första gången jag körde GTA 1, sen nästa gång i högstadiet när mina vänner retade mig You just made my day! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Svär väl ganska ofta men inte överdrivet...Gillar inte sånna som svär utan anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Mjo jag brukar svära jag med. Dock inte hela tiden. Burkar hålla ett fint språk, vilket är bra. Fast brukar inte prata fult språk. T.ex att kalla andra "kukhuven". Haha, det är något som jag är bra på . Jag har börjat kalla folk för äckel nu, av någon anledning. T.ex. om en polare hittar en jättefin penna på golvet i skolan så säger jag "Vafan vilken tur du har ditt jävla äckel" med betoning på äckel. Dom hajar ju ironin i det, och det är väl tur det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Vote: Det är helt okej! Svär själv ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag svär när jag blir sur på någonting, inte särskilt ofta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Här nere i tattarmarken svär vi utav bara fan. Vote: Det är helt okej! Svär själv ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Svär aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Svär aldrig Så häftig man kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Svär när jag känner att det passar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Svordommar berikar språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Svordommar berikar språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Så häftig man kan vara. Förstår inte varför du hugger till så mycket så fort något inte stämmer med vad du tycker... EDIT: @the-copy: vfr 2ggr? Redigerad 22 oktober, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Förstår inte varför du hugger till så mycket så fort något inte stämmer med vad du tycker... EDIT: @the-copy: vfr 2ggr? Du påstod att du aldrig svor, vilket inte har att göra med åsikter, utan bara hur man väljer att prata? Det jag "högg till" på var att du använde äckelsmilien som betyder "jag är bäst, håll käften". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Vote: Nej, svordomar accepterar jag inte. Visst, många svär, men jag avskyr då folk avänder fler svordomar än de ord de egentligen ska använda. Det stör mig så otroligt! Och jag svär inte, kan jag tillägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Könsord är helt onödiga och oftast alldeles för grova. Vanliga ord som "fan, jävlar" osv är okej om de används för att förstärka, och inte bara för att slänga in det i valfri mening för att man ska ha en tuff jargong. @Felshoe: Ouch, pinsamt. Jag skulle också tänka jäkligt mycket på hur mycket jag svor om jag fick en sån tillsägning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Jag svär och anser att det är okej men jag tycker dock inte att det är nödvändigt, finns andra ord som kan ersätta svordomarna. Könsord tycker jag däremot är lite väl. Me visst använder jag det också, då och då. EDIT: Konstapeln, w0rd! Svär man överdrivet mycket låter det bara fult och som man inte har något ordförråd. Nu är jag förbannat trött på ordet "svär". Från och med nu använder jag ord som "begagnga kraftuttryck" eller "beediga". Redigerad 23 oktober, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts