StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Lär dig dricka riktig alkohol för fasen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Lär dig dricka riktig alkohol för fasen! Jag föredrar god smak framför T-röd silad genom bröd. Funkar väl att dra lite Bacardi före annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag föredrar god smak framför T-röd silad genom bröd. Funkar väl att dra lite Bacardi före annars... Nu ska vi inte överdriva, T-röd för all del.. Men helt vanlig vodka är billigare ochmer blandvänligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nu ska vi inte överdriva, T-röd för all del.. Men helt vanlig vodka är billigare ochmer blandvänligt. två delar vodka, en del Kahlua, is, fyll upp med mjölk. Underskatta inte Likörer. Vodka är en drinkbas, inget man har som favoritdryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 två delar vodka, en del Kahlua, is, fyll upp med mjölk. Underskatta inte Likörer. Vodka är en drinkbas, inget man har som favoritdryck. The man has spoken. (= Mjölk vet jag inte däremot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 The man has spoken. (= Mjölk vet jag inte däremot... Det är receptet på "White Russian", en av världens godaste drinkar (enligt mig) Ifall du inte tänker på figuren kan du byta ut en del av mjölken mot grädde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Det är receptet på "White Russian", en av världens godaste drinkar (enligt mig) Ifall du inte tänker på figuren kan du byta ut en del av mjölken mot grädde. Måste testas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 två delar vodka, en del Kahlua, is, fyll upp med mjölk. Underskatta inte Likörer. Vodka är en drinkbas, inget man har som favoritdryck. Det vet jag väl ditt jävla fittlöv! Jag menar att det verkar som Siana bara verkar dricka Kahlua.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Hmm få se nu Cola Öl (typ norrlands eller liknande) Grogg (Sprit + cola = sant) Vatten Nypressad juice Men hessner, det finns väll bättre än sprit o cola? vanilia vodka+rent+cola=vanilia coke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Det vet jag väl ditt jävla fittlöv! Jag menar att det verkar som Siana bara verkar dricka Kahlua.. Nejdå. Men den är så god att den måste nämnas flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Alkoholfritt! Fanta 7up Pepsi Coca Cola Vatten Milk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 1: Kopparberg päroncider 2.25 2:Coca-coola 3:Fanta wildberry 4:Oboy 5:Mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) 1: Kopparberg päroncider 2.25 Haha ja, det lär väl inte bli så dyrt. Förövrigt så tycker jag om det mesta som går att dricka. Cola inte med på listan. Redigerad 16 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 OMFG! Är det något fler på dig?!?!??!?!?!?! Naha, ironi äger Aja, jag dricker väl det mesta som inte har en "berusande mängd" alkohol. Lista skulle nog se ut såhär Någon form av cola helst Pepsi Max Apelsinjuice Mjölk Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Det är receptet på "White Russian", en av världens godaste drinkar (enligt mig) Ifall du inte tänker på figuren kan du byta ut en del av mjölken mot grädde. Nice! Älskar den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Det är receptet på "White Russian", en av världens godaste drinkar (enligt mig) Ifall du inte tänker på figuren kan du byta ut en del av mjölken mot grädde. No way! Mjölk+alkohol har aldrig funkat för mig. White russian= spykänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Haha ja, det lär väl inte bli så dyrt. Förövrigt så tycker jag om det mesta som går att dricka. Cola inte med på listan. Nepp typ 6-7kr för en burk . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 No way! milky way! Jag tycker inte om rå mjölk, men tillsammans med kaffelikör och vodka är det gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Vad är det för skillnad? Äe jag var visst lite borta.. hade väl druckit för mycket Äpple/äpple-juice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts