Explosiv Anka Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Lennart (Xante + sprite)Öl (bud/miller | Koff/Harboe)Coca ColaJuiceMjölkFör er som inte druckit lennart så är det ett måste. Godare får man leta efter. Xante går att köpa på systemet, eller i utlandet. Det är en päronlikör. Har bara provat xante ren men det var väldigt gott. min lista 1.Kaffe 2.Vatten 3.Redbull 4.Redbull+hembrännt 5.Coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 VAR hittar ni Vanilj cola? Finns inte att köpa väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 1: Smirnoff Ice (Helt klart, älskar dom) 2: Exotiska Frukter (Älskar fruktsmaken) 3: Absolut Vodka + Sprite och Powerking (Gillar spritsmaken, konstigt nog) 4: Cola (Klassiker?!) 5: Trocadero (Livsvattnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ooh, det var ju topp fem man skulle göra. Hm, något sådant här. MjölkKahlúaApelsinsaftCoca ColaHustler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 VAR hittar ni Vanilj cola? Finns inte att köpa väl? Går att köpa i en Amerikans affär i Malmö. Och i Stockholm tror jag. Ett tag sen jag var där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 @L_Voll: Har sett att man kan beställa den på krogen här iallafall Nice, då ska jag prova det nästa gång. Det lät ganska gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Nice, då ska jag prova det nästa gång. Det lät ganska gott. Köp en Lennart groggmix och lite smuggelvodka. Billigare så Fast är kanske inte samma sak.. Redigerad 22 oktober, 2006 av oskaroskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Du kan ju inte må bra, ett sånt kissöl som Harboe kan man väl knappas ha med på top5 listan. I övrigt, sluta härma min ölsmak. Harboe är godaste ölen som finns i den prisklassen. Då skiten kostar ungefär lika mycket som "Svensk Starköl" och ligger på halvlitern, så tar jag hellre en Harboe när pungen är tom och du är ölsugen. Iofs så har jag det så bra ställt så det blir inte mycket Harboe. Doch så kan jag fördricka mig på Koff om jag får tag på det. Neptun 12.4% är också en riktig jävel. Trots att den är så jävulusiskt stark så är den gudomligt god. Dansk öl, testa den. (Och vadå sluta härma, alla gillar blaskig öl. Jag vet iaf ingen som har nekat en Bud när det har bjudits) Är Lennart en "känd" drink, eller ett lokalt påhitt? Undrar bara, ifall man får för sig att beställa på krogen. Inte säkert att du kan beställa Lennart på krogen, men den finns med i drinkböcker och liknande. Krogen har faktist inte så mycket att välja på, blir mest Red Bull / Vodka när man är ute. För det har alla. http://www.cocktailguiden.com/drinkar/namn/lennart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 HmmCoca cola (vanlig ingen vidrig vanilj eller något)CiderFantaSpriteOboyVad jag kommer på nu i alla fall, finns säkert andra som borde vara med egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Inte säkert att du kan beställa Lennart på krogen, men den finns med i drinkböcker och liknande. Krogen har faktist inte så mycket att välja på, blir mest Red Bull / Vodka när man är ute. För det har alla. http://www.cocktailguiden.com/drinkar/namn/lennart Aaa, Redbull/Vodka kan man lita på. Det är ju nästan den enda drinken jag vet iofs. Ska nog läsa på lite, känns lite dumt att beställa samma drink jämt. Redigerad 22 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Harboe är godaste ölen som finns i den prisklassen. Då skiten kostar ungefär lika mycket som "Svensk Starköl" och ligger på halvlitern, så tar jag hellre en Harboe när pungen är tom och du är ölsugen. Iofs så har jag det så bra ställt så det blir inte mycket Harboe. Doch så kan jag fördricka mig på Koff om jag får tag på det. http://www.cocktailguiden.com/drinkar/namn/lennart Ska man köra på lågpris så är det Kung som gäller, alla gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) MIlkshake heineken oboy fanta jouice päron lerr tropisk Cola . edikt:n Redigerad 22 oktober, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 MIlkshake heineken oboy fanta jouice päron lerr tropisk Cola . edikt:n Att bero på Heineken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 - Hustler (typ som RedBull) - Pepsi MAX - Pepsi - Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 1, Coca Cola 2, Coca Cola 3, Coca Cola 4, Coca Cola 5, Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 1. Julmust slår allt! 2. Pepsi 3. Té 6. Red Bull, men Hustler går fan lika bra det med 5. - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Fanta (Alla Sorter)SpriteCoca ColaMultivitamin Dryck Vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) 1. Rent brännvin: Vodka, Koskenkorva osv. 2. Öl: Norrlandsguld, Giraf, Karlsberg osv. 3. Energidryck: Battery bla bla.. etc. 4. O'Boy 5. Coca Cola Wow, Ich Bin Fjortiz Redigerad 22 oktober, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 1. Kopparbergs Fläder Cider 2. LOKA Neutral 3. Gevalia Kaffe E-Brygg 4. Whiskey 5. Vatten/Mjölk/Kall öl (alla sorter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 1. Mjölk 2. O'boy 3. Multivitamin juice 4. Red Bull 5. Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts