darkjak Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vilka är era fem favoritdrycker? Mina är: 1) Dr. Pepper 2) Xider http://www.dricka.se/media/images/beercider/1801.jpg 3) Trocadero 4)Kaffelikör 5) Vanilla Coke SNUSK!ajryaujrfyhasjf //StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 1. Öl. (vilken som). 2. Cola / Vanilla Coke. 3. Mjölk. 4. Jägermeister? 5. Vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Tönt tråd, men, okey då.Coca ColaÖlMjölkKaffeFitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Fitta Fitta är ingen dryck. Däremot är fittSAFT en dryck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Fitta är ingen dryck. Däremot är fittSAFT en dryck... Kvinnlig kropsvätska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 1. Öl. (vilken som). Välj en sort istället, att skriva vilken som är typisk fjortisstil,"jag tycker inte om öl egentligen men skriver det högst på listan för att det är så tufft". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Välj en sort istället, att skriva vilken som är typisk fjortisstil,"jag tycker inte om öl egentligen men skriver det högst på listan för att det är så tufft". Jag är inte så hemma inom ölsorterna, och de flesta jag prövat har varit goda. Beck's och Spenderups tycker jag är fina iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Välj en sort istället, att skriva vilken som är typisk fjortisstil,"jag tycker inte om öl egentligen men skriver det högst på listan för att det är så tufft". 1. Öl( Carlsberg,Heiniken,Norrlandsguld,Tuborg. ) Det mesta går väl fast inte sån pollacka öl. 2. Jack Daniel's Whiskey 3. Coca Cola 4. Jägermeister 5. Bensin,vilken oktan som helst. Snus Saft Edit: Nej 5:an var lite dumt svarat av mig. Så den stryker vi ett sträck över. Redigerad 21 oktober, 2006 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 1: Vatten (förutsatt att jag är brutalt törstig på sommaren) 2: Färskpressad apelsinjuice. 3: Valfri Robinsonsaft. 4: Mjölk. 5: Mountain Dew (fast palla importera, lokala turken har slutat med det!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag är inte så hemma inom ölsorterna, och de flesta jag prövat har varit goda. Beck's och Spenderups tycker jag är fina iaf. Becks går jag med på 1. Cocacola/pepsi. 2. Amerikanska lättdrukna blaskiga ljusa lager. (Miller, Bud, mf.) 3. Oboy. 4. White Russian 5. Vatten antflaxx: Du vet inte vad du pratar om. Polsk öl är gott. Zywiec t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 1. Pilsner Urquell 4,4 (ny favorit) 2. Koff 5,2 3. White Russian (iofs, fler drinkar borde passa in som trea men spela roll) 4. Jack Daniel's 5. Coca-Cola inte lätt att lista upp drycker såhär bara då de finns så många sorter och kategorier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) 1. Coca Cola 2. Vatten (vanligt, ramlösa) 3. Öl (Miller, Corona, Norrlands Guld och Kung är i stort sett dom enda jag köper) 4. Jack Daniels (ren och utblandad med Cola, i vissa fall med Red Bull) 5. Juice (Apelsin och Äpple) Edit* Finns vanilla coke fortfarande att köpa i Sverige? Redigerad 21 oktober, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 2: Färskpressad apelsinjuice. Drack det i spanien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 1. Coca Cola 2. Sprite Zero 3. Sofiero 4. Mjölk (tihi?) 5. Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 2. Koff 5,2 Har 2st liggandes i kylen som blev över gårdagen Väldigt underskattat öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 -Vatten -Sprite -Pommac -Champagne -Glögg -Parfym ...fem, sex. Jag kan inte räkna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 1. Coca Cola. 2. Te. 3. Islatte. 4. Juice. 5. Vatten eller något. Nej jag är ingen cooling och skriver öl eller något. Är en lydig liten grabb och dricker inte. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Har 2st liggandes i kylen som blev över gårdagen Väldigt underskattad öl. Sammanträffande, har också två i kylen (snart en), resten i plattan. Underskattad och underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hurfan kunde jag glömma kaffe! Lätt delad etta tillsammans med öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 1.Cola 2.Färskpressad apelsinjuice. 3.Redbull 4.Fanta 5.Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts