antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Fick reda på var fan jag skulle starta tråden nu av nån jävel. Nej,jag svär inte för jag tror jag är tuff. Det hör till mitt språk. Hur som helst så undrar jag om någon vet hur man får över en "savefile" som man laddat ner på datorn. Till ens Playstation2 "MemoryCard". Har googlat runt ett tag men palla fan inte med skiten längre. Blev förbannad som fan. Jävligt tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ehm, jag har ingen PS2 så du ska inte lita helt på mitt svar. Men jag tror att du behöver en minneskortsläsare för att föra över filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Okej, Något tips på var man kan köpa en sådan? Annars tackar jag för svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Datorbutiken.com, elgiganten, din spelbutik, varsomhelst där de säljer datortillbehör. Men jag vet inte hur de ser ut, de där minneskorten, så jag garanterar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag ville också ha en sån minneskortläsare förut.. men ingen jävla affär i örebro hade ens hört talas om en kortläsare som läste PS2minneskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts