The Balla Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Tja.... va tycker ni om nya kingdom hearts då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Tja.... ja tycker du borde skriva i Spel-forumet, då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Bah! Flytta tråden. + att Kingdom Hearts 2 inte är nytt. lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Ah, jag glömde säga att jag reportade. Postcount +1 Och när jag ändå är inne på det så kan jag säga att min post där uppe var min 3500:e. 500 posts på tre veckor. Pinsamt värre! Redigerad 21 oktober, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ah, jag glömde säga att jag reportade. Postcount +1 Och när jag ändå är inne på det så kan jag säga att min post där uppe var min 3500:e. 500 posts på tre veckor. Pinsamt värre! Bravo! Eftersom den här tråden ändå kommer att slängas så kan vi flumma lite! Vi sittter här i venten och spelar lite dotA och pushar på och smeker med motståndet vi leker! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Bravo! Eftersom den här tråden ändå kommer att slängas så kan vi flumma lite! Vi sittter här i venten och spelar lite dotA och pushar på och smeker med motståndet vi leker! Nej, det är det vi INTE ska göra. Spam blir ingen glad av. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts