StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Argh, är det bara jag som har varit med om att det samlats bollar med krydda när man äter Cheez Ballz? Jag minns att jag trodde att den samlade kryddan var en boll en gång. Fy fan vad det smakade. Det är ju dôgôtt ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Det är ju dôgôtt ju!!! Äru helt go i hôvvet eller?! Bland det äckligaste jag någonsin ätit - jag höll nästan på att spy. Då ska du veta att jag då rakt inte är kräsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Argh, är det bara jag som har varit med om att det samlats bollar med krydda när man äter Cheez Ballz? Jag minns att jag trodde att den samlade kryddan var en boll en gång. Fy fan vad det smakade. Been there. (Done that) Redigerad 15 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Äru helt go i hôvvet eller?! Bland det äckligaste jag någonsin ätit - jag höll nästan på att spy. Då ska du veta att jag då rakt inte är kräsen. Äh, kärring. Det är ju kryddorna som är goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Wasabinötter. Är det inte de där äckliga gröna japanska nötterna. Smakar som sån goja du får till suchi. Det innehåller sån ''goja'' som man får till sushi, med andra ord wasabi. Asgoda nötter tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Wasabi är ju en rot? Och det är väl ändå pistagenötter som är gröna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Popcorn och chillinötter is the shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Äh, kärring. Det är ju kryddorna som är goda. Amen afan! Jag tycker ketchup är gott, men bara för det häller jag inte i mig ett glas ren ketchup. Kryddor är gott till något annat, inte för sig själva. Wasabi är ju en rot? Och det är väl ändå pistagenötter som är gröna? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/vwnjcoirik.jpg Wasabinötter görs på jordnötter, men det gröna runtomkring innehåller wasabi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Amen afan! Jag tycker ketchup är gott, men bara för det häller jag inte i mig ett glas ren ketchup. Kryddor är gott till något annat, inte för sig själva. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/vwnjcoirik.jpg Wasabinötter görs på jordnötter, men det gröna runtomkring innehåller wasabi. Precis, då kan det ju onekligen inte vara Wasabinötter.. Jag blir förvirrad, kalla det torkad banan som allt annat jävla naturgodis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Det innehåller sån ''goja'' som man får till sushi, med andra ord wasabi. Asgoda nötter tycker jag. Eller hur. Naturgodis över lag är helt underbart gott, mycket goare än "vanligt" godis med massa färgämnen, E-ämnen och massa annat konstigt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Eller hur. Naturgodis över lag är helt underbart gott, mycket goare än "vanligt" godis med massa färgämnen, E-ämnen och massa annat konstigt i. Spelar det någon roll? Jag gillar alla E-ämnen som man läser att det innehåller. "I don't know what the hell that is, but I lick it anyway" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Spelar det någon roll? Jag gillar alla E-ämnen som man läser att det innehåller. "I don't know what the hell that is, but I lick it anyway" Ha, kunde just (oroväckande nog) tänka mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Popcorn!, billigt & bra Kastrull-popp FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Kanel nöter & korv sylta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Kanel nöter & korv sylta. Kanel och "nöter", och korv och sylta? Eller menade du Kanelnötter och Korvsylta? Det var hursomhelst ytterst skojigt. Nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts