Nik. Skrivet 28 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vad kan slå en påse med Dumle och en cola som stått ute i snön i några timmar? -INGET Men men men...de e inget snacks :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Men men men...de e inget snacks :'( Vadfan ska klassas som snacks? Snacks Wikipedia Hoppa till: navigering, sök Snacks är tilltugg som inte äts som ett eget mål, utan som ett smakkomplement till exempelvis öl eller läsk Redigerad 28 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vadfan ska klassas som snacks? Humm...Är inte de mer typ chips/nötter och sånt Nu blev jag osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Humm...Är inte de mer typ chips/nötter och sånt Nu blev jag osäker Låt folk tycka vad dom vill, Jag tycker att Dumle är utmärkt snacks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Humm...Är inte de mer typ chips/nötter och sånt Nu blev jag osäker OCH godis och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Låt folk tycka vad dom vill, Jag tycker att Dumle är utmärkt snacks. Dumle är gött som stryk. Det är därmed ett snacks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jordnötbågar är även fantasktiskt gott. Nej jag menar inte jordnötsringar. Nej fy, de är inte goda, de luktar gott, men smaken bryter inte igenom som det ska, utan det stannar vid noll. Jag har ju iof. bara testat dem i Bulgarien, men där hade de inte smak i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nej fy, de är inte goda, de luktar gott, men smaken bryter inte igenom som det ska, utan det stannar vid noll. Jag har ju iof. bara testat dem i Bulgarien, men där hade de inte smak i alla fall. Dom man kan handla på AGs är goda iallafall. Billiga också... 4kr för en påse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 OCH godis och sånt. Godis är godis, snacks är snacks, choklad är choklad. Sluta blanda ihop skiten. "jag ska gå och köpa godis" så kommer du hem med en påse chips. Samma sak som att säga "jag ska gå och köpa choklad" och kommer hem med en påse Gott & Blandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Godis är godis, snacks är snacks, choklad är choklad. Sluta blanda ihop skiten. "jag ska gå och köpa godis" så kommer du hem med en påse chips. Samma sak som att säga "jag ska gå och köpa choklad" och kommer hem med en påse Gott & Blandat. Men man kan säga "Jag ska gå och köpa snacks" så kommer man hem med en godispåse. Ellr är det jag som talar i nattmössan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Godis är godis, snacks är snacks, choklad är choklad. Sluta blanda ihop skiten. "jag ska gå och köpa godis" så kommer du hem med en påse chips. Samma sak som att säga "jag ska gå och köpa choklad" och kommer hem med en påse Gott & Blandat. Jag ser choklad som godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Miller, Bud, Brahma och chilinötter jsutnu snaskit värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Miller, Bud, Brahma och chilinötter jsutnu snaskit värre Jo choklad och godis e väl samma sak..... dubbelpost....Kewlt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 dubbelpost....Kewlt!! Spelar roll? leta upp nånstans där jag klagat över dubbelpostande, du kommer inte hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ska handla lite chips nu, men vet inte vad jag ska ta hmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag är en riktig finsmakare... men jag KAN inte sluta äta när jag väl har börjat äta på en påse Pommes pinnes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag är en riktig finsmakare... men jag KAN inte sluta äta när jag väl har börjat äta på en påse Pommes pinnes Utan tvekan det mest udda snackset.. Men gott är det. Finns dock knappt nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 !!==>> OLW OSTBÅGAR <<==!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 !!==>> OLW OSTBÅGAR <<==!! Omg helt fel, dom godaste är ju dom längst upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Argh, är det bara jag som har varit med om att det samlats bollar med krydda när man äter Cheez Ballz? Jag minns att jag trodde att den samlade kryddan var en boll en gång. Fy fan vad det smakade. Redigerad 15 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts