Merkky Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Cheeze Balls! Men också Cream Cheese chips och popcorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Cheeze Balls! Men också Cream Cheese chips och popcorn! Cheezer your snacks! Du de va ett tag sen man hadde Sheeze balls hemma ...och dom som e så goda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Vanliga Chilichips från OLW är gud, speciellt en gång då det hade blivit något fel i produktionen så att det blev alldeles för mycket krydda. <33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Chillijordnötter FTW! Och Dill och Gräslök und Sourcream n' Onion Chips = Klad hest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Popcorn! Definitivt. Äter inte ens chips längre, alldeles för flottigt och äckligt. Med popcorn går allt snabbt och enkelt. In i micron, ut ur micron, häll på litet salt, och du har världens mest välsmakande snack. Sedan att man kan smälta smör och ha på är ju överkurs, men överjävligt välsmakande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Popcorn! Definitivt. Äter inte ens chips längre, alldeles för flottigt och äckligt. Med popcorn går allt snabbt och enkelt. In i micron, ut ur micron, häll på litet salt, och du har världens mest välsmakande snack. Sedan att man kan smälta smör och ha på är ju överkurs, men överjävligt välsmakande. Prövat Italiensk salladskrydda på popcorn? Gudomligt gott... Micropopcorn är inte gott dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Håller med om att Nacho Chips med tacokryddad köttfärs är himla gott! Men ska det vara chips så ska det vara..... ESTRELLA 1. Sour cream & Onion (Less Fat) 2. Pepparchips 3. Dill & Gräslök OLW 1. Grillchips 2. Sour Cream & Onion 3. Salta PRINGLES: 1. Sour Cream & Onion / Hot & Spicy 2. Cream Cheese 3. Original LAY'S (De BÄSTA chips jag testat) 1. Lök 2. Vitlök (eller var det gräslök...) 3. Salta Redigerad 25 oktober, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kom på ett underskattat snack, chilinötter. Tänk er ett par kalla miller och en påse chilinötter Får bli det på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kom på ett underskattat snack, chilinötter. Tänk er ett par kalla miller och en påse chilinötter Får bli det på fredag. Ett par coronas och en skål chillinötter framför tv:n en lörd är underskattat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Ett par coronas och en skål chillinötter framför tv:n en lörd är underskattat! Byt ut corona mot miller (lite godare enligt mig, och billigare), och tv mot en film eller två och lägg till en och annan kompis. så har du min fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hjälp mig nu alla forumitare! Jag ska se Värsta filmen ikväll Men vet inte vilket snacks jag ska käka Kom med förslag!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hjälp mig nu alla forumitare! Jag ska se Värsta filmen ikväll Men vet inte vilket snacks jag ska käka Kom med förslag!! :'( Så 5 sidor snacks duger inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Pringles hot and spicy funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Kom på ett underskattat snack, chilinötter. Tänk er ett par kalla miller och en påse chilinötter Får bli det på fredag. Kom du på det nu din gris? Kolla inlägg 4-5~ på första sidan, din buffel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Kom du på det nu din gris? Kolla inlägg 4-5~ på första sidan, din buffel.. Haha, va fan, trodde bara det var jag som var vaken. Varför jag inte sover vettifan, ska köra till Götet imorn kl 8..... Kanske skippa att lägga sig. Jeje, fan din gris Kalle.... Låter helt sjukt underbart gott... Redigerad 27 oktober, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Haha, va fan, trodde bara det var jag som var vaken. Varför jag inte sover vettifan, ska köra till Götet imorn kl 8..... Kanske skippa att lägga sig. Jeje, fan din gris Kalle.... Låter helt sjukt underbart gott... Fucked up dagsrytm FTW! \o/ T: Pistagenötter.. *ROAR!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Lökringar från OLW var så jävla gott... Men nu har OLW slaktakt den smaken så nu finns den inte mer Wää :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jordnötbågar är även fantasktiskt gott. Nej jag menar inte jordnötsringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Kom du på det nu din gris? Kolla inlägg 4-5~ på första sidan, din buffel.. Buffel på dig med. Kan fövrigt berätta att 12 miller och en påse chilinötter är rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vad kan slå en påse med Dumle och en cola som stått ute i snön i några timmar? -INGET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts