eXotic Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 U.S Snacks kallas det i mina trakter. Dem har väl inte baconsmak ? U S Snacks är väl bara varma med någon..krydda på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Dem har väl inte baconsmak ? U S Snacks är väl bara varma med någon..krydda på ? Dom finns även med bacon, med eller utan, det får man bestämma själv. Kan man inte köpa med, så är affären efterbliven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Dom finns även med bacon, med eller utan, det får man bestämma själv. Kan man inte köpa med, så är affären efterbliven. Ah, jag har bara sett utan baconsmak, kanske är jag som är efterbliven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ah, jag har bara sett utan baconsmak, kanske är jag som är efterbliven Nej, men affärerna du besöker är efterblivna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Pringles Hot and Spicy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Nej, men affärerna du besöker är efterblivna Lisseberg har jag köpt på Centralbadet i norrköping Marknader Alltså inga riktiga affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ja, hur kommer det sig egentligen att de enda ställena man kan köpa sånt på är simhallar och bowlinghallar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Lisseberg har jag köpt på Centralbadet i norrköping Marknader Alltså inga riktiga affärer. Butiker då? Kebab(För att vara forum-mainstream så tillkommer ju ett E och ett N, förstås!)en; Det är en bra fråga man kan beundra sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Kebab(För att vara forum-mainstream så tillkommer ju ett E och ett N, förstås!)en; Det är en bra fråga man kan beundra sig på. Kul, då har du något att göra hela natten då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Butiker då? Kebab(För att vara forum-mainstream så tillkommer ju ett E och ett N, förstås!)en; Det är en bra fråga man kan beundra sig på. Nej, jag har aldrig handlat såna i en vanlig butik, i varje fall inte varma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Kul, då har du något att göra hela natten då. Jag ska komma med en upploffsad teori imorgon efter skolan, you got my ord Edit. Stavfel Edit mera. x_simpa_x; Jag menar... Dom är ju butiker... Eller? Redigerad 22 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Det mesta, till exempel Sourcream & Onion, Cheese & Onion, chilinötter och popcorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Lisseberg har jag köpt på Centralbadet i norrköping Marknader Alltså inga riktiga affärer. Centralbadet finns det baconsmak på. det fanns dett ifl när jag senast var där. Typ ett år sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag ska komma med en upploffsad teori imorgon efter skolan, you got my ord Edit. Stavfel Edit mera. x_simpa_x; Jag menar... Dom är ju butiker... Eller? Nej, inte butiker, lissberg är ett tivoli, centralbadet är ett..badhus, och marknader kan man väl inte kalla butiker ? Centralbadet finns det baconsmak på. det fanns dett ifl när jag senast var där. Typ ett år sedan... Ni ser, det är jag som är efterbliven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nej, inte butiker, lissberg är ett tivoli, centralbadet är ett..badhus, och marknader kan man väl inte kalla butiker ? Men du går ju inte till Liseberg och säller dig mitt ute på asfalten och betalat någon som springer förbi och ger dig snacksen, utan du går till en butik som finns inne på Liseberg, likaväl som på baden. Det finns ju butiker INUTI domställena, och nej, marknader är inte butiker, utan består av affärsstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Men du går ju inte till Liseberg och säller dig mitt ute på asfalten och betalat någon som springer förbi och ger dig snacksen, utan du går till en butik som finns inne på Liseberg, likaväl som på baden. Det finns ju butiker INUTI domställena, och nej, marknader är inte butiker, utan består av affärsstånd. När jag tänker mig butiker så menar jag små affärer, ungefär som en pressbyrå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 U.S Snacks kallas det i mina trakter. Okay, det heter nog det egentligen, men det finns att köpa i kiosken på ishallen här, och där heter det "Varma chips". Men det är nog bara för att alla små dryga "2 kottar höga" småbarn som är där och köper jämnt ska veta vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Okay, det heter nog det egentligen, men det finns att köpa i kiosken på ishallen här, och där heter det "Varma chips". Men det är nog bara för att alla små dryga "2 kottar höga" småbarn som är där och köper jämnt ska veta vad det är. Två kottar höga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Två kottar höga ? Ja, dom är väldigt... småa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Cashewnötter och sedan chilinötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts