StellHell Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ölkorv kan man äta ihjäl sig på Ölkorv är inte heller något snacks. Och sluta kommentara allt i ett fördärv för satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Cashewnötter Så hette de små jävlarna,ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 De enda "snacks" jag äter är popcorn & torkad frukt. Och barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Cashewnötter Där sa du minsann ett sanningens ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Gamla hederliga grillchips med dipp, popcorn och chilinötter är nice att sitta med framför en bra film eller fotbollsmatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Riktiga lantchips. Fy faaan så gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Måste passa på att varna för Esterellas Holiday chips (nej inte dippen, chipsen). De smakar inte Holiday alls, smakar ärtor, och ärtor är som ni alla vet inte gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Måste passa på att varna för Esterellas Holiday chips (nej inte dippen, chipsen). De smakar inte Holiday alls, smakar ärtor, och ärtor är som ni alla vet inte gott. Haha, använde du ärtor som ett äckligt ord eller smakar dom värkligen det? Då är det ju nått knasigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Dom smakade sånna där gröna små kulor man blev tvingad att äta när man var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Dom smakade sånna där gröna små kulor man blev tvingad att äta när man var liten. http://www.finduspress.se/aimages/bild_hem..._1123506816.jpg Inget fel på gröna ärtor till gräddfilssås och friterad fisk. Men som chips kanske det inte är någon hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Gamla hederliga grillchips med dipp, popcorn och chilinötter är nice att sitta med framför en bra film eller fotbollsmatch. GrillChips med dipp kan jag hålla med om, papcorn duger men chilinötter är det värsta jag vet...(en gång åt jag för många chilinötter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 KINASNACKS! ^^" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Muskotnöt är.. "gott" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Rostade solros-kärnor är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Rostade solros-kärnor är gott Nä uschiamej. Vill även tilllägga att såna där "varma chips", som det brukas säljas på marknader och liknande, med Bacon smak och allt vad det nu är, är väldigt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Nä uschiamej. Vill även tilllägga att såna där "varma chips", som det brukas säljas på marknader och liknande, med Bacon smak och allt vad det nu är, är väldigt gott. Finns att köpa på willy:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hmmm. Pringles är då gött. Men sen beror de väl på smaken också... Sen är chilinötter också rätt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Nä uschiamej. Vill även tilllägga att såna där "varma chips", som det brukas säljas på marknader och liknande, med Bacon smak och allt vad det nu är, är väldigt gott. U.S Snacks kallas det i mina trakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Precis trykt i mig Pringels Cheese & Onion och en iskall Koff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Inget fel på gröna ärtor till gräddfilssås och friterad fisk. Men som chips kanske det inte är någon hit. Vad sägs om chips med ättikasmak? En kopmis bjöd mig på det när vi var uppe med niorna på Naturhistoriska Riksmuséet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts