Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Äter väldigt sällan snacks, kanske 7-8 ggr om året bara. Men då är det Sourcream and onion som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Chili nötter is the shit! Men Pringles Sourcream and onion funkar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hehe, du vet varför Det är snuskigt gott, dags att testa det Hmm, nu blev jag själv sugen på det, efter maten är det jag som cyklar till ica. Lätt att Jag testar de! Måste bara ner till ica först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Baconchips är lätt det godaste Villig att hålla med där. Fan vi har ju två påsar hemma *springer till snacksskåpet*. Andra goda är: Wasabinötter Chilinötter Pringles Rökt kött Ölkorv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Ölkorv kan man äta ihjäl sig på Redigerad 21 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ölkorv kan man äta ihjäl sig på Det beror hur stark den är. Förresten, innehåller alla ölkorvar hästkött, eller var det bara jag som hade turen att få smaka på en sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ölkorv kan man äta ihjäl sig på You got that right, stark som fan ska den va med. Kebab: Tror inte alla innehåller hästkött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hot Sweet Chilli Chips från Estrella, det är grejer det. Pistagenötter, chillinötter, ostbollar och jordnötsringar är inte dåligt heller. Fan, jag gillar typ all form av snacks. Men jag är faktiskt rätt trött på Sourcream Onion. Dillchips med dip, däremot, är yummie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 ostbollar Mmm blev sugen på OLWs ostbollar bara för det, var länge sedan men orka dra och köpa nu... Äter egentligen de flesta sorters snacks, men i stort sett alltid från OLW. Äter däremot inte snacks så ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Starka ölkorvar är grymt gott. Sedan Marabou swetzernöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vindruvor, om det nu räknas som snacks, jag kan äta mängder! Men det var en jävla site till att särskriva 99% av gångerna! Speglar detta verkligen dagens Sverige!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Pringels med fetaostsmak (börjar bli lite uttjatade) Pringels med Surkräm (funkar alltid) Marabou Digistive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Pringels med Surkräm (funkar alltid) Marabou Digistive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Doritos Nacho Cheese,Ostbågar och Lantchips. Chasew nötter,hur fan det nu stavas är jävligt goda med kom jag på. Men de kostar ju fan 20kr för en liten burkjävel. Men om man har lovor blir det väl den burk sånna jävla nötter och en cola. Gott som fan att blanda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag gillar inte snacks.. ._. Det är så torrt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Villig att hålla med där. Fan vi har ju två påsar hemma *springer till snacksskåpet*. Andra goda är: Wasabinötter Chilinötter Pringles Rökt kött Ölkorv. Wasabinötter. Är det inte de där äckliga gröna japanska nötterna. Smakar som sån goja du får till suchi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag gillar inte snacks.. ._. Det är så torrt.. Just därför man ska ta en cola till En påse chips och en jolt cola de e grejjer de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Grillchips med dill-dipp och "Cabanos"(*stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ostbågar och Holiday Chips är lätt de godaste snacksen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Cashewnötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts