Nik. Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Vad är ditt absoluta favorit snacks Berätta för oss. själv gillar att sitta och knapra på lantchips eller Kanske nån sorts nötter. Redigerad 21 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Jordnötsringar och Sourcream & onion chips. Redigerad 21 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jordnötsringar och Sourcream & onion chips. åååh jordnötsringar de va länge sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Naturchips...mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Öhm... ... Plopp. Redigerad 21 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Chilinötter är mitt stora snacks. Speciellt Tigernötter (chilinötter med ost/bacon smak). Enduros, plopp är choklad/godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Sourcream & Onion Chips! Kan omöjligt sluta äta dom tills hela påsen är slut när jag väl börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Enduros, plopp är choklad/godis. Oh, fattade inte riktigt, för vi brukar aldrig säga "snacks" här omkring. Men isf är det troligtvis Jordnötsringar, eller såna där "Pringles" chips som är på burk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Baconchips är lätt det godaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Chilli chips, grill chips sourcream & onion och Chilinöter FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Men isf är det troligtvis Jordnötsringar, eller såna där "Pringles" chips som är på burk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag tycker att chips är godast, speciellt sourcream & franska örter eller vad den nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Nachos. Sombreros är gott också, i små mängder. Gillar inga andra snäkkz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Sourcream onion chips, ostbågar, sourcream n cheez chips. Redigerad 21 oktober, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Nachos: Tacochips Ost Tacosås. Lägg chipsen på en tallrik, strö över osten och häll på tacosåsen. In i micron. Njut. Jordnötsrinngar är också gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Nachos: Tacochips Ost Tacosås. Lägg chipsen på en tallrik, strö över osten och häll på tacosåsen. In i micron. Njut. Oh, du har god smak min vän! Var hur länge sen som helst jag åt nachos... Blir väl att göra det snart nu när det kommit på tanken igen. Redigerad 21 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Nachos: Tacochips Ost Tacosås. Lägg chipsen på en tallrik, strö över osten och häll på tacosåsen. In i micron. Njut. Jordnötsrinngar är också gott. du de där lät snuskigt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Om det ska vara något så ska det vara Bacon Chips eller Pringles med någon härlig dip. Annars äter jag inte snaxx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag vet inte om det bara är jag som tycker att alla dessa "vilket ___ är det godaste?"-topicar är onödiga, men i alla fall.. Inget slår Estrella Sour Cream & Onion med Holiday dippa. Chilinötter går alltid hem även det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Oh, du har god smak min vän! Hehe, du vet varför du de där lät snuskigt gott Det är snuskigt gott, dags att testa det Hmm, nu blev jag själv sugen på det, efter maten är det jag som cyklar till ica. Redigerad 21 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts