djuppe Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Har precis gjort uppdraget Just buisness men sen hittar jag inget mer uppdrag att göra... vart finns nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hmmm...vem får man uppdraget av och vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Har precis gjort uppdraget Just buisness men sen hittar jag inget mer uppdrag att göra... vart finns nästa? Det mäst troliga är att någon kommer ringa dig. Annars får du kolla nogrannare på kartan. Och var inte inne i bilar så ofta om det inte finnt någonting på kartan så lär dom ringa, och dem kan inte ringa när du är i bilen. Välkommen hit! Redigerad 21 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djuppe Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Det mäst troliga är att någon kommer ringa dig. Annars får du kolla nogrannare på kartan. Och var inte inne i bilar så ofta om det inte finnt någonting på kartan så lär dom ringa, och dem kan inte ringa när du är i bilen. Välkommen hit! Tack! Hittar inget på kartan och jag har nästan gått runt hela LS utan att ngn har ringt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Välkommen föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 kolla nogrannare på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djuppe Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vad ska jag kolla efter då??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vad ska jag kolla efter då??! En ikon. Som C och S Ta ett printscreen på den stora kartan. Alltså ta ochöppna kartan och zooma ut så man ser hela LS sen tar du printscreen och postar här. Så kanske vi kan hjälpa. Annars kan du skicka sparfilen så kanske jag kan hitta det åt dig. Sparfilen finns i Dokument -> San Andreas User Files sedan SaveFile*nummer*b.någonting Gör en zip med den i sen attach file när du skriver medelande här sen väljer du den zipfilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djuppe Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 En ikon. Som C och S Ta ett printscreen på den stora kartan. Alltså ta ochöppna kartan och zooma ut så man ser hela LS sen tar du printscreen och postar här. Så kanske vi kan hjälpa. Annars kan du skicka sparfilen så kanske jag kan hitta det åt dig. Sparfilen finns i Dokument -> San Andreas User Files sedan SaveFile*nummer*b.någonting Gör en zip med den i sen attach file när du skriver medelande här sen väljer du den zipfilen kör ps2!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Efter det uppdraget ska man göra ett uppdrag hoss OG Loc, e du säker på att de inte finns några uppdrag alls kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 På PC-versionen kan man inaktivera ikoner på kartan, om det går på PS2 också får du kolla att du säkert har alla blippar aktiverade. Senare i spelet (ingen spoiler, det är lungt) måste du dejta en tjej flera gånger för att du ska kunna få fler uppdrag hos en viss person, det missade min kompis så han trodde att han hade pajat hela sparfilen för att han fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts