fido vercetti Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Kan nån säga var man hittar motorcykeln avenger? Jag har sett den på så många bilder men vet inte var man hittar den. Snälla svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hmm, let's GOOGLE it! Portland - Completion of all levels will reward you with a bulletproof Super Angel Bike is delivered to your safehouse. As you now know failing to put it in the garage will mean you have lost it and re-doing the AA missions wont get it back either. Alltså, du klarar alla Avenging Angels Missions i Portland så får du den till ditt safehouse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hmm, let's GOOGLE it! Alltså, du klarar alla Avenging Angels Missions i Portland så får du den till ditt safehouse. Det e väl bara en skottsäker angel man får? Eller jag kan ha fel för jag har bara klarat dom på andra ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Ja, det är en skottsäker Angel men ett annat paintjob, läs även quoten: The Avenger bike is actually quite special-- besides being bullet proof it has good speed and the bike physics on it are unique... it is the best bike for long distance jumps and for height in jumps... EDIT: Gjorde Avenging Angel Missions i Portland på ca: 25 min. Så om du vill ha din Avenger så klä på dig dina Avenging Angel-kläder och ut och BEKÄMPA BROTT OCH ONDA MAKTER!!! Avenger var inte så bra som jag trodde... Rätt lik en vanlig Angel, lite snabbare kanske, men ingen större skillnad... Redigerad 22 oktober, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Den spawnas bara en enda gång. Sär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Den spawnas bara en enda gång. Sär. Men vilken idiotisk bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Men vilken idiotisk bump. Såg inte att tråden var så gammal. Nästan alla trådar här är gammla, och alla blir det eftersom att forumet är dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts