Mr.Dumbom Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Enda vi brukar göra under helloween är att slaka en pumpa och länga in ett par ljus i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 "Firar" säkert med någon fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Halloween är inget jag firar.. Nåt jag står mig på så innihelvete är när ungar kommer 1 vecka för tidigt (eller om det är 1 vecka för sent) för dom tror att det är då det är... ÅHHH!! vill hugga ihjäl dom ungjävlarlna.. Och lika när man var liten och själva halloweenade och tiggde godis så sa dom "halloween var förra veckan/det är nästa vecka" så irriterande när dom inte kan lära sig när fan det är!! AAAAAHHHHH HALLOWEEN är 31 oktober och inte en vecka innan/efter... tänker hugga ihjäl den som kommer en vecka innan/efter! Det var jätteproblem med det för mig. Minns att jag råkade gå en vecka för tidigt en gång. Jag ska inte fira Halloween alls, möjligtvis äta en riktigt stor måltid. Här ute i skogen kommer knappt några skitungar, skulle de ändå komma har jag förutseende lagt ut trampminor under dörrmattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Det var jätteproblem med det för mig. Minns att jag råkade gå en vecka för tidigt en gång. Jag ska inte fira Halloween alls, möjligtvis äta en riktigt stor måltid. Här ute i skogen kommer knappt några skitungar, skulle de ändå komma har jag förutseende lagt ut trampminor under dörrmattan. Hahaha....bra ide:) Skippar jason grejset och gör en falllucka under dörrmattan istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vad kan man göra för grejer för att skrämma alla småglin som kommer och tigger godis? Sätta igång lite läskiga ljud, fjärrsläcka ljuset i exempelvis pumpan man kanske har. Har ni några idéer på vad man kan göra -och hur?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Firar med att sticka ut i skogen, bygga upp ett läger, gräva värn och sedan gå omkring i full uniform +NBC-skydd... Planerar att ta med mig någon form av mask och skrämma skiten ur folk under mitt vaktpass! Alltså: Jag "jobbar" halloween! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Respect darkjak. -- Jag ska köpa godis och dela ut det till de snälla barnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag bor inte i Irland, och jag tror inte att onda andar kommer att hemsöka mig om jag inte ställer ut karvade pumpor. Förresten förstår jag inte varför onda andar skulle skrämmas av upskurna grönsaker, men whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts