VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hejsan! Vad har ni för planer för halloween? Hur ska ni fira den? Eller så kanske det är som en vanlig dag för er. Själv ska jag fixa mig lite till skolan. Folk kommer inte gilla det jag ska göra. Men tycker ändå det är kul för det är jag och en annan polare som ska göra det. Aja berätta för oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hejsan! Vad har ni för planer för halloween? Hur ska ni fira den? Eller så kanske det är som en vanlig dag för er. Själv ska jag fixa mig lite till skolan. Folk kommer inte gilla det jag ska göra. Men tycker ändå det är kul för det är jag och en annan polare som ska göra det. Aja berätta för oss! Varför skall man göra något som ingen annan tycker är roligt? Berätta vad du skall göra. Jag vet inte vad jag ska göra, orkar ens inte bry mig egentligen då jag tycker att det är en löjlig högtid om man ens kan kalla den det, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Varför skall man göra något som ingen annan tycker är roligt? Berätta vad du skall göra. Jag vet inte vad jag ska göra, orkar ens inte bry mig egentligen då jag tycker att det är en löjlig högtid om man ens kan kalla den det, En tjej i min klass ska sminka mig och en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 En tjej i min klass ska sminka mig och en kompis. Äh, de kommer bara tro att ni gillar Marilyn Manson. Jag har inga speciella planer för Halloween. Om det kommer några ungar och ber om godis ska jag inte öppna eller så tar jag godis ifrån dom och stänger dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Är det när ungjävlarna går runt och säger "bus eller godis", jävla snorungar. Polisanmälde buset förra året. Gå och köp godis för fan, tiggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Äh, de kommer bara tro att ni gillar Marilyn Manson. Jag har inga speciella planer för Halloween. Om det kommer några ungar och ber om godis ska jag inte öppna eller så tar jag godis ifrån dom och stänger dörren. Lol, jag ska inte fira det, har aldrig gjort det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag ska försöka få med mina polare att bus-eller-godisa hemma hos gamla lärare som vi avskyr. Hehe.. Hoppas på bus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hatar också alla barnen som kommer och tigger godis. Jag menar, va fan DET ÄR MITT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vilket datum är det? Jag ska vara beredd. Fast det kommer iofs aldrig några kids hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vilket datum är det? Jag ska vara beredd. Fast det kommer iofs aldrig några kids hit. Skrämt iväg dom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Skrämt iväg dom ? Ja, jag har dödat alla barn som brukar komma hit. Men vilket datum ska jag slipa kniven till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag ska väl inte göra så mycket....försöka hålla mig undan alla Ligister med Propplösare och Pressa godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag ska väl inte göra så mycket....försöka hålla mig undan alla Ligister med Propplösare och Pressa godis Vad är en propplösare? Jag ska göra som jag alltid ha gjort på Halloween: Absolut ingenting. (som har med "högtiden" att göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vad är en propplösare? Jag ska göra som jag alltid ha gjort på Halloween: Absolut ingenting. (som har med "högtiden" att göra) Skulle gissa på lite laxeringmedel... Själv ska jag kanske ut och kasta lite ägg... Eller sitta hemma och se på TV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ska fira med att äta tårta, för morsan fyller år då. I övrigt så... ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ska fira det med att sola och bada. Åker till Gambia torsdag nästa vecka, är borta 10 dagar så jag missar Halloween antar jag. När är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Kommer det någon ungjävel hit så ska jag ta på mig min gammla Jason mask och sticka en Köttyxa i hand...Suprise skitungar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Äh, de kommer bara tro att ni gillar Marilyn Manson. Jag har inga speciella planer för Halloween. Om det kommer några ungar och ber om godis ska jag inte öppna eller så tar jag godis ifrån dom och stänger dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Brukar inte fira Halloween. Kanske köper lite godis som jag behåller för mig själv. Eller kanske det blir en Haloween med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Halloween är inget jag firar.. Nåt jag står mig på så innihelvete är när ungar kommer 1 vecka för tidigt (eller om det är 1 vecka för sent) för dom tror att det är då det är... ÅHHH!! vill hugga ihjäl dom ungjävlarlna.. Och lika när man var liten och själva halloweenade och tiggde godis så sa dom "halloween var förra veckan/det är nästa vecka" så irriterande när dom inte kan lära sig när fan det är!! AAAAAHHHHH HALLOWEEN är 31 oktober och inte en vecka innan/efter... tänker hugga ihjäl den som kommer en vecka innan/efter! Redigerad 21 oktober, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts