Jacker Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Så här lyder det: Jag körde runt i Fort Carson när jag ser "The Serialkiller" gå längst trottoaren. Jag hoppar ur lastbilen och går fram och hugger honom med en kniv... Se filmen för resten av historien. Filmen Kan ju vara en bugg, men man vet ju aldrig... EDIT: Glömde tillägga att "buggen" är att jag inte förlorar något liv. Redigerad 21 oktober, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ho ho....han var ju lite klen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vad är buggen för något? Om du knivhugger honom, så slår han tillbaka, det gör de flesta fotgängarna. Är buggen att du inte förlorar något liv? Säker på att du inte hade en trainer med oändlig hälsa på i bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Skulle gissa på en bugg.. Men... man vet ju aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vad är buggen för något? Om du knivhugger honom, så slår han tillbaka, det gör de flesta fotgängarna. Är buggen att du inte förlorar något liv? Säker på att du inte hade en trainer med oändlig hälsa på i bakgrunden? Kör utan trainers, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) ''He's one of them!''Aja, läskigt att det var just han, min favoritkaraktär I hela spelet. Redigerad 21 oktober, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag tror jag sett honom... är han lika legendarisk som leatherface (som är bluff)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts