Jump to content

Vilken är din favorit juice

antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Jag skrev fel. Det kan alla göra. Och det är klart som fan att jag vet att det stavas med ett R. Favotit? WTF. Favorit ska det vara. Det vet jag. Men jag skrev fel, bokstäverna är precis brevid varandra på tangentbordet. Och jag råkade skriva fel. Men de flästa människor vet hur man stavar favorit.

Men om man skriver Favorit juice så vet man tydligen inte att det ska vara favoritjuice. Då kan man lära sig. Och då kan man påpeka. vist jag kan påpeka att folk skrivit fel ibland. Men jag gör inte så stor sak av det. Herregud.

Nu har de senaste 6 (Med ett undantag) medelanden handlat om att jag skrev ett t istället för ett r. Är det så vi ska ha det? Nej, här ska snackas Juice!

OT nu :(

Som jag sa, favoritjuicen är Apelsinjuice. Men den ska inte vara besk. Finns vissa som är det. Jag gillar inte heller fruktkött. Annars är Multivitamin också väldigt god. Men jag klassar nästan inte den som juice :o

Men då kan man ta Bravos med Äpple appelsin och morot, som smakar näst intill exakt likadant som Multivitamin :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

O ja, Godmorgons färskpressade har också en plats i mitt hjärta.

Jag har väl fel, som jag oftast har känns det som, men om det är gjort på koncentrat så är det väl inte färskpressat. Jag tycker såhär, har man inte pressat det själv hemma är det inte färskpressat.

*EDIT*

Euroaffärens apelsinjuice me like.

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor