antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Någon som har nån guide eller liknande på hur alla avrättningsstilar är. När jag ändå skriver så någon som kanske har en karta över alla kassaskåpen? Tack i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag undrar samma sak. Jag behöver bara "tapetserad". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Here you go. http://guides.gamepressure.com/thegodfather/guide.asp?ID=829 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Tack så mycket Boomer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Bugar och bockar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Avrättningarna är det enda som är tuft i Godfather, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts