Fyrkantig_boll Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Finns en grym techno låt på Flashback FM i det här spelet som jag vill ha men har ingen aning om vad den heter. Efter låten snackar nån på Tyska eller så..den låt man hör mest på kanalen. Nån som vet vad den heter? Nån som vet om man kommer kunna köpa soundtracket senare också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 en grym techno låtOch hur ska vi veta vad du tycker är grymt? Renee Wasselmeier pratar ju tyska jätteofta. Kommer du ihåg nån fras? Annars har vi ju ingen chans att hjälpa dig. Soundtracket lär inte gå att köpa, det tror jag iaf inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Det är inte techno dom spelar utan electro. Blev mycket besviken på flashback eftersom det inte fanns någa pop 80-talslåtar i LCS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fyrkantig_boll Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Och hur ska vi veta vad du tycker är grymt? Därför det bara finns en skön låt på den kanalen och den borde tilltala dom flesta =) Nä men är det någon som öht kan namnge någon låt på kanalen Flashback FM på LCS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 En låt heter iaf i wanna rock you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fyrkantig_boll Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 En låt heter iaf i wanna rock you. Ok soft..ska kolla upp. Spelade igen och innan låten säger han bla "music is powerful" och efter nått om masculine och midgets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Ok soft..ska kolla upp. Spelade igen och innan låten säger han bla "music is powerful" och efter nått om masculine och midgets Säger HON electro in new wave me? Redigerad 20 oktober, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fyrkantig_boll Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Säger HON electro in new wave me? Lyssnade nu igen..nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fyrkantig_boll Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hrm..hon kanske säger så trots allt så mycket som hon svamlar så. Iaf så hittade jag låten så jag har den i mobilen Case closed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Sen verkar det som att de flesta av dina frågor kunde basvaras med wikipedia och lite bättre lyssnaröra. I alla låtar utom The Chase (instrumental) säger de faktiskt låttiteln i låten. Knepigast att lista ut är väl E=mc2, där de sjunger "energy equals mc square". Wikpedia-sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fyrkantig_boll Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Sen verkar det som att de flesta av dina frågor kunde basvaras med wikipedia och lite bättre lyssnaröra. I alla låtar utom The Chase (instrumental) säger de faktiskt låttiteln i låten. Knepigast att lista ut är väl E=mc2, där de sjunger "energy equals mc square". Wikpedia-sidan Var just The Chase jag var ute efter. Annars måste jag säga att musiken i det här spelet överlag inte kommer speciellt nära de senaste GTA spelen. Men det var väl inte så oväntat heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Faktiskt inte, och därför var jag så sjukt oroad över att musiken skulle vara lika gräslig till VCS, vilket skulle förstöra hela GTA-serien med en värdelös uppföljare på deras bästa spel. VC är det bästa spelet jag kört nånsin, och en stor del kan jag tacka musiken för. I LCS var det inte en enda licenslåt som jag vet, och därför undrade jag hur det skulle gå. Nu har jag hört att de gör upp för det misstaget flera gånger om till VCS, och att de går tillbaka till dyr (= bra) musik. Yay! Ska lägga in de bästa VC-låtarna till VCS, lätt alltså. Närsomhelst byta till den gamla musiken om man inte gillar den nya. Fast jag tror den blir bra också, hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Faktiskt inte, och därför var jag så sjukt oroad över att musiken skulle vara lika gräslig till VCS, vilket skulle förstöra hela GTA-serien med en värdelös uppföljare på deras bästa spel. VC är det bästa spelet jag kört nånsin, och en stor del kan jag tacka musiken för. I LCS var det inte en enda licenslåt som jag vet, och därför undrade jag hur det skulle gå. Nu har jag hört att de gör upp för det misstaget flera gånger om till VCS, och att de går tillbaka till dyr (= bra) musik. Yay! Ska lägga in de bästa VC-låtarna till VCS, lätt alltså. Närsomhelst byta till den gamla musiken om man inte gillar den nya. Fast jag tror den blir bra också, hoppas! Alla låtar på the libertyjam var licenserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Alla låtar på the libertyjam var licenserade. Jaså? Ok, det visste jag inte. Men å andra sidan lyssnar jag inte på sån musik. Flashback är bäst, mest pga att det är det enda som påminner om Vice City-musiken. Ååh, vad underbar musik, säger jag. Har aldrig spelat ettspel med så bra soundtrack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Står inte låtarna i manualen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Om man köpt det, ja. Min sig visar ju åtminstone att jag har gjort det, men det är osäkert om trådstartaren gjort det. Shit the same, även om man har köpt det är det ju svårt att veta vad låtarna heter. DJ-arna säger ju sällan namnet på låten som varit eller den som kommer, och The Chase nämner hon aldrig. Den är ju dessutom instrumental och grymt nerklippt. Originalet är på mer än åtta minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts