Gta_Erra Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hej jag har nyss instalerat battlefield 2 men när jag ska starta det så står det Ett CD/DVD-emuleringsprogram upptäcktes. Stäng av all Cd/DVD-emuleri........... och starta om spelet. Hur ska jag göra tacksam för svar //Mvh Erik Melin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hej jag har nyss instalerat battlefield 2 men när jag ska starta det så står det Ett CD/DVD-emuleringsprogram upptäcktes. Stäng av all Cd/DVD-emuleri........... och starta om spelet. Hur ska jag göra tacksam för svar //Mvh Erik Melin Brukar stå så när man har ett nedladdat spel. Köp spelet så ska du se att det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Det är köpt men rippat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29880 le pwn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Du har säkert hittat en dålig version med starforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Spel brukar inte gilla om man har Daemon Tools, även om spelet är lagligt och rippat. En lösning är att ta ur alla andra skivspelare eller använda något program som döljer dom för starforce/securom. Slå inte mig nu, det är helt lagligt och han säger att han har köpt spelet och gjort en imagefil av det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Avaktivera CD/DVD-emuleringsprogram På grund av hur Emulerings program använder hårddisk utrymme för att emulera flyttbara medier, så som CD/DVD enheter kan programmet hindras att läsas på rätt sätt. Nedan finns några av de vanligast förekommande program listade och åtgärder för att avaktivera dessa. Skulle ditt spesifika emuleringsprogram inte stå listat här under så kontakta din mjukvaruleverantör för att få hjälp med detta. Alcohol 120% • Starta Alcohol och klicka på Emulering i det vänstra fönstret • Välj Emulation i menyn • Avmarkera Ignorera mediatyper kryssrutan för att avaktivera mediaemulationen • Välj Extra emulation från menyn • Avmarkera BAD Sectors Emulation för att stänga av även denna emualtion • Avsluta Alcohol 120 och starta spelet CloneCD • Lokalisera CloneCD ikonen bredvid klockan i aktivitetsfältet. Håll muspekaren över ikonerna för att se vilken som tillhör CloneCD • Högerklicka på ikonen och avmarkera Hide CD-R Media • Starta nu spelet Deamon Tools • Lokalisera Deamon Tools ikonen bredvid klockan i aktivitetsfältet. Håll muspekaren över ikonerna för att se vilken som tillhör Deamon Tools • Högerklicka på ikonen och välj Emulerings-fliken • Avmarkera Safedisk i listan • Starta nu spelet Veritas DLA • Dubbelklicka på Den här datorn • Högerklicka på din CD-R/RW enhet och välj Egenskaper • Klicka på DLA fliken och avmarkera valet Aktivera DLA på dina enheter • Starta nu spelet Nero Image Drive • Starta Nero Image Drive • Klicka Start > Alla Program > Nero… > Nero ImageDrive • Välj nu att Avaktivera Nero Imagedrive, valet finns i nedre vänstra hörnet i programmet • Starta nu spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 du snor orden ur munnen på mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 du snor orden ur munnen på mig :'( Ehrm, just precis. Det gjorde ju han på mig också, vilken osis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 du snor orden ur munnen på mig :'( Fy fan vad läskigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Tack så skit mycke!!! nu ska jag kolla om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Deamon tools funkade inte fasst jag avmarkerade safe disc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Lá edít? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 VA LA EDIT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Han menar att du ska edita posterna istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Okey det ska jag göra men jag vill ha mer svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 SVARA FÖR I PIP PIP skojja men svar please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 SVARA FÖR I PIP PIP skojja men svar please Om det inte är någon som svarar så kanske det inte är någon som kan...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts