Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Så gör även vi. Morsan gillar inte julgrannar, barrar så innihelvete säger hon. Så därför sätter vi upp våran sent. Hehe, det kanske är därför vi gör det med. Men de senaste året har mor och far köpt någon über-utomordentlig-lyx-gran som i princip inte barrar alls. Jag har undersökt flera gånger, och jag kan försäkra att den inte är gjord av plast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Hehe, det kanske är därför vi gör det med. Men de senaste året har mor och far köpt någon über-utomordentlig-lyx-gran som i princip inte barrar alls. Jag har undersökt flera gånger, och jag kan försäkra att den inte är gjord av plast. Coolt, pris på den? Oh, plastgran är fult. Redigerad 9 december, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Coolt, pris på den? Ingen aning faktiskt.. Men inte allt för dyr skulle jag anta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Men de senaste året har mor och far köpt någon über-utomordentlig-lyx-gran som i princip inte barrar alls. Jag har undersökt flera gånger, och jag kan försäkra att den inte är gjord av plast. Vi hugger våran egen gran. Och dom börjar barra redan innan man satt dom i julgrans foten. :'( Kanske ska försöka få morsan att skaffa en liknande gran då, så att vi får julstämmning här i huset tidagare än dagen före. Redigerad 9 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Vi hugger våran egen gran. Och dom börjar barra redan innan man satt dom i julgrans foten. :'( Kanske ska försöka få morsan att skaffa en liknande gran då, så att vi får julstämmning här i huset tidagare än dagen före. Bah, julstämning är ju när man skaffar den nån dag innan jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Bah, julstämning är ju när man skaffar den nån dag innan jul Mjo, nog måste den vara senast då uppesittarkvällen på Bingolotto är allt, och då julskinkan ligger i ugnen. Det är då julstämningen når sitt antiklimax. Redigerad 9 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Mjo, nog måste den vara senast då uppesittarkvällen på Bingolotto är allt, och då julskinkan ligger i ugnen. Det är då julstämningen når sitt antiklimax. Åh, när man får provsmaka skinkan när den är alldeles ny-ugnad.. Fan dan före dopparedan är nästan trevligare än självaste dagan D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Åh, när man får provsmaka skinkan när den är alldeles ny-ugnad.. Fan dan före dopparedan är nästan trevligare än självaste dagan D. Oh, ja! Varm julskinka på hårdmacka... <3 Haha, ja, nu när du säger det. Det är nästan höjdpunkten. Fast all julmat på doppar-dan går inte heller av för hackor... Prinskorvar, köttbullar, revbenspjäll... you name it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Sitta å svulla i sig mat typ....makrill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Oh, ja! Varm julskinka på hårdmacka... <3 Haha, ja, nu när du säger det. Det är nästan höjdpunkten. Och senap! Glöm för allt i världen inte senapen! Starksöt, ljuvlig whiskeysenap! Fast all julmat på doppar-dan går inte heller av för hackor... Prinskorvar, köttbullar, revbenspjäll... you name it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Och senap! Glöm för allt i världen inte senapen! W0rd Starksöt, ljuvlig whiskeysenap! whiskeysenap?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Och senap! Glöm för allt i världen inte senapen! Starksöt, ljuvlig whiskeysenap! <3 Bah, nu för tiden när man växt ifrån allt med leksaker så längtar man ju efter julafton för just maten. Redigerad 9 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Mjo, nog måste den vara senast då uppesittarkvällen på Bingolotto är allt, och då julskinkan ligger i ugnen. Det är då julstämningen når sitt antiklimax. Håller med . Kollar alltid på uppesittarkvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 2 veckor kvar Året har gått så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Morsan gillar inte julgrannar, barrar så innihelvete säger hon. Så därför sätter vi upp våran sent. Varför barrar inte våra grannar Jag vill också ha barrande grannar, jag ska gå direkt över till dem och fråga hur det blir med barrandet i år. Mjo, nog måste den vara senast då uppesittarkvällen på Bingolotto är allt, och då julskinkan ligger i ugnen. Det är då julstämningen når sitt antiklimax. Antiklimax ? Är du säker på det ? whiskeysenap?? Du förstår att Kebab är ett riktigt fyllebarn, någonstans långt bak i tiden gick det åt fel håll, nu vill vi bara ha tillbaka den gamla spralliga kebab, inte suparen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 whiskeysenap?? Det är faktiskt grymt gott. Smakar inte ens som whiskey iof.. Du förstår att Kebab är ett riktigt fyllebarn, någonstans långt bak i tiden gick det åt fel håll, nu vill vi bara ha tillbaka den gamla spralliga kebab, inte suparen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 BAH SLUTA! Jag sprängs snart av överflöd av goda och härliga grejer! Bara 2 veckor kvar! GAH! LÄNGTALÄNGTALÄNGTA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 BAH SLUTA! Jag sprängs snart av överflöd av goda och härliga grejer! Bara 2 veckor kvar! GAH! LÄNGTALÄNGTALÄNGTA!! Ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jag längtar inte allts till jul Ska få Xbox 360 med Gears of war + litte skräp, Men längtar inte allts. Är jag sjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Jag längtar inte allts till jul Ska få Xbox 360 med Gears of war + litte skräp, Men längtar inte allts. Är jag sjuk? Julkänslan kommer nog ska du se Redigerad 10 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts