spajdermän Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Myser loss hos svärmorföräldrarna i Gävle innan resan fortsätter hemåt till kvällen. Ah, julen är väl för härlig Forumet känns underligt tomt så här dagen innan julafton. Det brukar ju vara übermüs vid det här laget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Forumet känns underligt tomt så här dagen innan julafton. Det brukar ju vara übermüs vid det här laget För min del har jag knappt haft tid att tänka på julen, än mindre att det är julafton om mindre än tre timmar... Ingen julkänsla what so ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Nu är alla julklappar handlade och inslagna. Huset är pyntat, granen är klädd, farmor och hennes syster har anlänt och jag har gjort mina årliga julköttbullar. Dessutom är allt skolarbete klart för den här veckan. Nu är det bara att se fram emot morgondagen! Är ganska nöjd med årets gran. 340cm hög! Ulricehamns största? A photo posted by Adrian Norlund (@noradrenaline) on Dec 23, 2011 at 9:32am PST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 Rekordfå paket under granen i år. Kan bero på att jag och mina två bröder ger mina föräldrar en gemensam julklapp i form av en flygresa i år och att jag och min bror redan har fått våra klappar (grafikkort). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 God jul eller nåt. Har verkligen ingen julkänsla alls i år. Vi ska fira med dryga människor, skrikande småbarn och alldeles för många påkostade julklappar, vilket jag inte alls tycker är så viktigt längre. Skulle hellre fira med en flaska explorer. Men ändå, jag hoppas att ni får en god jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 Jag skiter gott i julen. Men att se min lillasyster vänta på tomten är fan trevligt! God jul! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 Usch, ute i parken går gubbarna och letar pantburkar som om det är vilken dag som helst. Nästa år ska jag se ifall det går att bidra till kyrkans julbord eller något annat som gör att stackarna slipper sitta ensamma och peta i sin Findus jultallrik... Nåväl, god jul på er alla, hoppas att ni får en kanonbra dag tillsammans med dem ni tycker om! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 God jul på er, hopppas ni får en mysig dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 God Jul kära forumiter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 God Jul kära forumiter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 God Jul på er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 God jul. Jag tror att min familj i år igen tar rekordet i att äta/öppna julklappar sent. Maten blir nog hyfsat tidig i år faktiskt, runt 17-tiden kanske, men klapparna blir väl runt tolvslaget som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 Dagens humör: Åt nyss tomtegröt, nu ska vi så småningom besöka några begravningsplatser och efter det ska jag slå in julklappar. Ute i sista minuten som vanligt... Usch, ute i parken går gubbarna och letar pantburkar som om det är vilken dag som helst. Nästa år ska jag se ifall det går att bidra till kyrkans julbord eller något annat som gör att stackarna slipper sitta ensamma och peta i sin Findus jultallrik... Nåväl, god jul på er alla, hoppas att ni får en kanonbra dag tillsammans med dem ni tycker om! Öppna fönstret och ropa in dem på glögg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 Har nyss öppnat mina julklappar. Finfina grejer. Känner att jag har gjort mig förtjänt av det. Var nere på stan tidigare idag och gav bort sammanlagt 2500kr till folk som såg ut att ha det jobbigt på den ekonomiska fronten. Deras tacksamhet har varit det bästa på hela dagen trots att både julmaten och julklappsöppnandet med familjen var väldigt trevligt! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 Kebab, tacka iallafall Kyrkor och andra ställen som har öppet under julafton så dem har nånstans att gå och fira jul. Tror 4-5 ställen hade öppet idag där jag bor Frälsningsarmen Stadsmissionen o Kyrkorna runt om hade öppet för hemlösa och andra samt bjöd dem på julmat o presenter några som tänker iallafall på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 25 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2011 Det var inte så mycket julstämning hos mormor och morfar, helt underbart. Sen åt vi chokladpudding och kom fram till att man borde göra det varje jul. Deprimerande att se hur senil farmor blivit vid 94 års ålder. Lär väl hamna på ett hem när som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2013 Jag ska gå rakt på sak....Julen är årets höjdpunkt Nog för att jag är 14 men att vakna på morgonen och öppna julklappar tilsammans med Syskon och föräldrar....ja det finns inget som slår det HAH! Julen är kass. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2013 HAH! Julen är kass. Tänk på julbordet i Näske, dit ska vi fara och äta tjugo olika sorters sill Håller dock delvis med dig, julen är rolig när man är liten men nu är det enda nöje jag finner i den att dricka mig full på julig grogg. Okej, maten också innan man hinner bli less, men det blir jag oftast strax efter nyår. Har redan sagt ifrån den här med julklappar, jag vill inte ha några för då känner jag mig dum som inte har köpt åt andra. Blev dock en dator åt päronen ifjol för ett antal tusen, men det var för att få tyst på gnället gällande gammdatorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2013 Vi kommer skippa julbordet i år och köra fondue, total bag!!!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2013 Snö Kyla Åt helvete med den tropiska ekvatorsvärmen nu! BORT! Jag var dum i huvudet. Ge mig 25+ och lite jävla värme. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts