ZcruweN Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 (redigerad) Jag har inte gått från datorn sedan jag vaknade imorse. Förutom att äta julmat. This. Snart äre käk här. Julbord MEN GUD VAD JAG STÖR MIG PÅ ATT ALLA MINA POSTS ALLTID BLIR EN NY SIDA SJDKLSJAKLDJASKLDJQWKJDMKLAW Redigerad 24 december, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Fan vad bra Kalle Anka var i år! Kan du vissla Johanna är jag så himlans trött på... Iofs kanske är lite långtråkigt och trist att se den varje år... i sjutton år. Men ändå. Kändes rätt schysst när jag satt och såg början med mormor som nu börjar bli väldigt gammal. Hon gillade den. Förut eller förrförra året var den första gången hon såg den med mig. Första gången hon såg den över huvud taget. Och Kalle Anka var bra, javisst. Var nice med Toy Story 2 egentligen, och så den där nya disneyfilmen. Såg inte hela Tomtes Julverskad eller Kalle Anka-inslaget med fågeln, men ändå. Kändes bra. Bättre än på flera år. Nu blir det nog mat snart. Kthxbai! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 För att inte ha önskat mig någonting förutom AC2 och ett par tofflor blev jag otroligt nöjd! *En grå V-ringad tröja från Ben Sherman *Ett par jeans från Nudie *En Rocky-bok *En annan bok (minns inte vilken) *Lite pengar *En get *En tavla Hade hoppats på en flaska whisky också, men det beställer jag hem nu i mellandagarna istället. God jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 För att inte ha önskat mig någonting förutom AC2 och ett par tofflor blev jag otroligt nöjd! *En grå V-ringad tröja från Ben Sherman *Ett par jeans från Nudie *En Rocky-bok *En annan bok (minns inte vilken) *Lite pengar *En get *En tavla Hade hoppats på en flaska whisky också, men det beställer jag hem nu i mellandagarna istället. God jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Btw, älska "Kan Du Vissla Johanna" ! Nej, fyfan. Jag tycker den är riktigt trist. Karl-Bertil, däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Nej, fyfan. Jag tycker den är riktigt trist. Karl-Bertil, däremot. Det var förbanne mig det finaste jag hört sen jag konfirmerade mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 God jul alla gtasajtare! Har haft en trevlig afton hos släkten på fars sida, med mycket god mat... och julmust då eftersom man var chaufför. Riktigt kul att se hur ettåriga kusinbarnet blev obsessed av en leksaks-Volvo hon fick i julklapp i genustänkandets namn. "Bil. Bil! BIL! BIL!!" Kommer ha lägenheten för mig själv imorgon så det blir chill på juldagen. Och i natt är det klassisk Hitchcock-film också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Hihi! Alltså, jag äger en get som en fattig familj i Zimbabwe har hand om. Välgörenhet, typ. Det är en fin present, jag uppskattade den verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Hihi! Alltså, jag äger en get som en fattig familj i Zimbabwe har hand om. Välgörenhet, typ. Det är en fin present, jag uppskattade den verkligen! Haha, då förstår jag. Bra present! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Hihi! Alltså, jag äger en get som en fattig familj i Zimbabwe har hand om. Välgörenhet, typ. Det är en fin present, jag uppskattade den verkligen! Väldigt många som gett en sån julgåva i år, vad jag vet. Ett fint 2010 nere i Zimbabwe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Vad var grejen med Toy Story 2 på Kalle Anka, det är väl en gammal film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Vad var grejen med Toy Story 2 på Kalle Anka, det är väl en gammal film? Japp, jag blev lite förvirrad med. Det är ju Toy Story 3 som är den nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Vad var grejen med Toy Story 2 på Kalle Anka, det är väl en gammal film? Japp, jag blev lite förvirrad med. Det är ju Toy Story 3 som är den nya. Pengar, cash, flous, para såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Vad var grejen med Toy Story 2 på Kalle Anka, det är väl en gammal film? Japp, jag blev lite förvirrad med. Det är ju Toy Story 3 som är den nya. Vi kommer kanske aldrig få veta. Filmen är ju inte enns från 2000-talet! Dem hade gärna kunnat visa ett längre klipp ur grodfilmen istället om dem nu inte hade nått att fylla tiden med. Nå. Blev förresten oense med min farbror om hurvida Askungen var gjord på 1950-talet eller var nyare. Nu har jag minsann kollat upp det och det var 1950 precis, ska garanterat framföras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 (redigerad) Blev förresten oense med min farbror om hurvida Askungen var gjord på 1950-talet eller var nyare. Nu har jag minsann kollat upp det och det var 1950 precis, ska garanterat framföras! Ahh vad vore julen om man inte hamna i en diskussion med en släkting om en bagatell Redigerad 25 december, 2009 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Sjuuuuuuuk god julmat det var detta år! Smakade bättre än alla andra år! Skinka på macka Har annars varit en rätt chill jul och min familj öppnade först paketen idag , har nämligen varit hos en släkting och vi tog inte med paketen dit. Fick typ: Innebandyklubba Arbetsjacka Tröja STORKopp Pengar Knivslip gav själv bort ett presentkort till en lokal restaurang till mina föräldrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Fick ett CP-ryck och gick in här igen, plötsligt fick man gamla goda julvibbar från förr då man intensivsurfade på GTAsajtens forum, speciellt fina är minnena kring jul då allmänt god stämning rådde. Och som kommer jag hit, sidan är extremt mysig och varm och man dras in i den ljumna bekväma atmosfären direkt; trots en del missar som franska knappar (respondre, wtf?) och stundtals fult gränssnitt, men vafan, spelar roll. Synd att jag kom på denna idé en dag för sent. Nästa år är jag fan med från start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Fick ett CP-ryck och gick in här igen, plötsligt fick man gamla goda julvibbar från förr då man intensivsurfade på GTAsajtens forum, speciellt fina är minnena kring jul då allmänt god stämning rådde. Och som kommer jag hit, sidan är extremt mysig och varm och man dras in i den ljumna bekväma atmosfären direkt; trots en del missar som franska knappar (respondre, wtf?) och stundtals fult gränssnitt, men vafan, spelar roll. Synd att jag kom på denna idé en dag för sent. Nästa år är jag fan med från start. Välkommen tillbaka! Det här jultemat är bara någonting vi får ibland som lite kontrast till det vanliga temat, som vi haft för länge egentligen. Det var nog iaf så det var tänkt första (och enda gången tidigare) vi hade det, för två år sedan. Nu är det här igen och visst är det mysigt. Lite småfult på sina håll och franska knappar, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Fick ett CP-ryck och gick in här igen, plötsligt fick man gamla goda julvibbar från förr då man intensivsurfade på GTAsajtens forum, speciellt fina är minnena kring jul då allmänt god stämning rådde. Och som kommer jag hit, sidan är extremt mysig och varm och man dras in i den ljumna bekväma atmosfären direkt; trots en del missar som franska knappar (respondre, wtf?) och stundtals fult gränssnitt, men vafan, spelar roll. Synd att jag kom på denna idé en dag för sent. Nästa år är jag fan med från start. Vart har du varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Jag har fått svar på Toy Story 2-frågan, det är tydligen så att de filmerna ska gå på bio igen, fast nu i 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts