AngryAxel Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 (redigerad) Hah - det vore inte jul utan det! edit: Oj, justeja - god jul! Redigerad 24 december, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU- Cliffhanger på oioioi.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 God jul! Kommer nog vara bakis och oskön imorgon bitti, inte så mysigt! Men till brunch utlovas gröt, julskinka, öl och snaps så det blir väl en duglig återställare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 (redigerad) Justeja! Jag har twittrat varje dag om vad som var bakom varje lucka i min chokladjulkalender, och strax ska jag livesända öppningen av lucka 24. Lucköppning Redigerad 24 december, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Kommer nog vara bakis imorgon bitti Haha, då är vi två. God jul! Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Justeja! Jag har twittrat varje dag om vad som var bakom varje lucka i min chokladjulkalender, och strax ska jag livesända öppningen av lucka 24. Lucköppning Vad är det för fjuttkalender du har, sista luckan ska vara större än de andra 23! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Vad är det för fjuttkalender du har, sista luckan ska vara större än de andra 23! vem fan öppnar 24:e innan 19:e?!?!?!?!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Den är bara tillstängd, promise! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 We're past that now! Nu är alla tillräckligt gamla för att inte behöva en separat "önska-god-jul-tråd-med-max-ett-inlägg"-tråd. Det verkar uppenbarligen så. /me kikar upp mot de klistrade trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Det verkar uppenbarligen så. /me kikar upp mot de klistrade trådarna. Folk ska va så otåliga. Jag var ju packad igår, är ju inte mer än mänsklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Folk ska va så otåliga. Jag var ju packad igår, är ju inte mer än mänsklig. Nu slutar du upp med dumheterna. Du är full. Sluta snacka skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Vad är det för fjuttkalender du har, sista luckan ska vara större än de andra 23! Vi har samma julkalender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Vi har samma julkalender. Har ni tagit varannan lucka då? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Grattis på födelsedagen, Jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Grattis på födelsedagen, Jesus. Och så springer folk runt och inte tror att han existerat! God bless GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Nu slutar du upp med dumheterna. Du är full. Sluta snacka skit. AWAWAWAWAWAWAWAWAAW!!!!11111§111111 1 1 1 1 1 nu äre jul här i vårt skjut fan va gott de e med öl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 (redigerad) AWAWAWAWAWAWAWAWAAW!!!!11111§111111 1 1 1 1 1 nu äre jul här i vårt skjut fan va gott de e med öl! DU MISSADE KALLE ANKA!!! T_T Redigerad 24 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 God Jul Allesammans! Någon som fått tid att kika förbi datorn och GTASajten? Rätt mysig stämning själv här. Ska äta inom en halvtimme/en timme och sedan blir det fika och paket. Btw, älska "Kan Du Vissla Johanna" ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Fan vad bra Kalle Anka var i år! Kan du vissla Johanna är jag så himlans trött på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 God Jul Allesammans! Någon som fått tid att kika förbi datorn och GTASajten? Rätt mysig stämning själv här. Ska äta inom en halvtimme/en timme och sedan blir det fika och paket. Btw, älska "Kan Du Vissla Johanna" ! Jag har inte gått från datorn sedan jag vaknade imorse. Förutom att äta julmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts