RavenE Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Min önskelista: iMacBilStörre TVPS3Xbox 360Wii Nä, inte direkt. Önskar mig inget i år. Pengar och kläder är dock alltid välkommet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Jag längtar tills december så jag får sätta upp julstjärnan i fönstret och sätta på Orphei Drängar-julskivan som min pappa alltid sätter på under lördagsmorgnar i december, den är fantastiskt fin Jag kommer ihåg min första december här i studentlägenheten. Jag hade en IKEA-kopp till julstjärnekruka mitt på teven och den såg för ynklig ut, men det var fantastiskt fint på nåt sätt eftersom det var den enda färgen i hela rummet. Jag hade mörka gardiner, mörkt överkast, brun fåtölj, slitna träfärgade stolar och bord och varenda vägg var helt kal. Inga mattor. Svart teve. Ljust golv. Men i rummets centerpunkt hade jag en liten julstjärna, så ynlig men så fin Jag hade förstås precis flyttat och den enda musik jag hade var ~fem låtar bestående av The View - The Don, Familjen - Det snurrar i min skalle, Britney Spears - Gimme More och så den där julskivan! Det kändes bra ensamt och lite ledsamt att flytta från ett tvåvåningshus med sju personer till ett 12 kvm stort heltomt ställe med mig själv som enda sällskap, men jag har ändå nån form av riktigt härliga minnen från den tiden. GE MIG DECEMBER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Min önskelista: iMac Bil Större TV PS3 Xbox 360 Wii Nä, inte direkt. Önskar mig inget i år. Pengar och kläder är dock alltid välkommet. Hah phew, vad glad jag blev av det där sista Jag åker till Åre i mitten av januari, så ett monetärt tillskott till den resan önskar jag mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Hah phew, vad glad jag blev av det där sista Jag åker till Åre i mitten av januari, så ett monetärt tillskott till den resan önskar jag mig. Du? Till Åre? Jag kanske ska se till att ha ett ärende dit i mitten av januari! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Du? Till Åre? Jag kanske ska se till att ha ett ärende dit i mitten av januari! Aight, häftigt! Håll utkik efter en massa människor i frack och schmeck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 (redigerad) Aight, häftigt! Håll utkik efter en massa människor i frack och schmeck HÖRRÖ! Förklara! --- Årets julklapp: Spikmatta! Do not want! Redigerad 12 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 (redigerad) HÖRRÖ! Förklara! Det är en vecka som kallas studentveckan då asmånga studenter åker dit, däribland ett stort gäng från Medieteknik. Vi bär i regel frack och schmeck under studentevent. Jag tvivlar dock på att så många kommer ha med sig fracken till Åre... Redigerad 12 november, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Det är en vecka som kallas studentveckan då asmånga studenter åker dit, däribland ett stort gäng från Medieteknik. Vi bär i regel frack och schmeck under studentevent. Jag tvivlar dock på att så många kommer ha med sig fracken till Åre... Låter kanonkul ...men optimal klädsel har jag svårt att se frack som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Är sugen som självaste fa-an på julen. Fatta, TRE veckors ledighet! Mys med familjen! Härlig mat och musik! TRE VECKORS LEDIGHET! Julradio! Oioioi.se! Räv-signatur och -avatar! (Och nämnde jag att jag har tre veckor ledigt?) Jag kommer hypa hela december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Är sugen som självaste fa-an på julen. Fatta, TRE veckors ledighet! Mys med familjen! Besöka Simpa! Härlig mat och musik! TRE VECKORS LEDIGHET! Julradio! Oioioi.se! Räv-signatur och -avatar! (Och nämnde jag att jag har tre veckor ledigt?) Jag kommer hypa hela december. Jag stämmer in! :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Jag stämmer in! :yes: Ska du flytta hit? ÅÅh, jag längtar till och med efter att matjulhandla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Jag har inte börjat längta än, har inte sett några tecken som säger att julen håller på att börja, förutom att det säljs pepparkakor och julmust i affärerna. Det är synd också att jag har tenta den 19:e (på en lördag!) så så jag inte kan åka hem tidigare. Den mysigaste delen av julen är innan julafton imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Bokningar inför julrelaterade gig börjar hagla, jag räknar med att kvartetten kommer att dra in cirka 70% av vår årsinkomst mellan 28 november och 10 januari. CA$H!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Den magiska julkänslan är helt borta för mig. Iafl var den det förra året och jag vet att det har trappats ner för varje år. Men det kommer självklart att bli jättemysigt med sprakande brasor, granlukt, god mat och roligt sällskap. Vi har som tradition att vara hemma hos oss med min morbrors familj, vilken, precis som vår är större än någonsin, vi blir nog nästan 20 pers, men mina föräldrar har ett stort hus så det ska nog gå bra. Jag tror jag har ett sjukt långt vinterlov framför mig också. Jag borde vara klar med skolan när december börjar och sedan börjar jag inte förens februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Min önskelista: Vad blir det för mat? säsong 1-2 How I Met Your Mother säsong 1-3 MacGyver säsong 4-7 Entourage säsong 5 The Bro Code Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Min önskelista: Vad blir det för mat? säsong 1-2 How I Met Your Mother säsong 1-3 MacGyver säsong 4-7 Entourage säsong 5 The Bro Code Vi säger väl tack för tipset! ...serien har gått lite utför, början var underbar! Kan rekommendera boken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Julradio! TACK! hade totalt glömt bort, skäms nästan lite. En utav höjdpunkterna utan tvekan, bara låta det gå 24/7, unerbart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Lista: Assassins Creed 2 för ps3 Kommer faktist på inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Lista: Assassins Creed 2 för ps3 Kommer faktist på inget annat OH! Jag ska önska mig ett SPEL i julklapp såklart! DET borde ge mig den där roliga Jul-känslan när man öppnar presenter! ...eller en DS :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Gillar verkligen inte julen, enda vettiga är att man träffar lite släkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts